پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و منهدم شد

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 776451
اراک- شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی توسط پاسداران گمنام امام‌زمان(عج) در سپاه روح الله کشف و منهدم شد.
شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا کشف و منهدم شد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، با تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه روح الله استان مرکزی، شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی کشف و با هماهنگی مرجع قضائی مورد ضربه قرار گرفت.

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی دقایقی پیش با انتشار بیانیه‌ای از شناسایی و انهدام شبکه قاچاق دارو و واکسن کرونا در استان مرکزی توسط سازمان اطلاعات سپاه استان مرکزی خبر داد.

در این بیانیه آمده است: متأسفانه با وجود حجم زیاد واکسن‌های متعدد و رایگان در کشور یکی از سودجویان که لیدر جریان سیاسی خاص در استان مرکزی است با فریب افکار عمومی اقدام به فروش واکسن‌های قاچاق تا قیمت ۵۱ میلیون تومان کرده‌است. این شبکه با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی از اهداف خود ناکام مانده بنابراین برای اعضا آن به دلیل تهدید سلامت عمومی در مراجع قضائی استان پرونده‌ای تشکیل و در دست رسیدگی می‌باشد.

روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی در این اطلاعیه می‌افزاید: از هم استانی‌های عزیز تقاضا می‌شود صرفاً ملزومات بهداشتی و درمانی را از مراکز قانونی تهیه کنند و فریب تبلیغات افراد سودجو را نخورند بنابراین در صورت مشاهده این گونه موارد گزارش آن را از طریق شماره تلفن ۱۱۴ به ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه منعکس کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
یعنی با وجود واکسن رایگان کسی هم بوده که ۵۰ ملیون پول واکسن بده؟؟!!!