پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۱۱

درس غیرت نوجوان فداکار ایذه‌ای

شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب: 776364
تلاش پزشکان بیمارستان امام موسی‌کاظم (ع) اصفهان برای نجات پسر نوجوان ایذه‌ای که در جریان نجات دو زن همسایه دچار سوختگی شدید شده در جریان است.
درس غیرت نوجوان فداکار ایذه‌ای
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، علی‌لندی، پسر ۱۵‌ساله اهل شهرستان ایذه صبح روز پنج‌شنبه ۱۸‌شهریور‌ماه برای بازی با پسر و دختر خاله‌اش راهی خانه آن‌ها شد. در حالی که خاله و شوهر خاله‌اش در خانه نبودند بچه‌ها مشغول بازی شدند تا این که از خانه همسایه‌شان صدای فریاد و کمک خواهی به گوش رسید. همان لحظه علی خودش را به آپارتمان روبه‌رو رساند و متوجه شد که پیرزن همسایه و دخترش به علت نشت گاز پیک‌نیکی دچار سوختگی شده‌اند. علی خیلی زود به کمک آن‌ها شتافت و گازپیک‌نیکی را به آغوش گرفت و به خانه خاله‌اش دوید تا آن را از پنجره به کوچه بیندازد، اما متوجه شد که پنجره حفاظ دارد بنابراین خودش به شدت دچار سوختگی شد. لحظاتی بعد با بلندشدن فریاد‌های کمک خواهی همسایه‌ها و بعد امدادگران اورژانس و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند و علی، پیرزن همسایه و دخترش را به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که علی دچار سوختگی‌۹۱‌درصد، پیرزن همسایه دچار سوختگی ۴۰‌درصد و دختر همسایه‌هم دچار سوختگی خفیف‌تری شده است. خانواده علی بعد از این که از وقوع حادثه شوم با خبر شدند خود را به بیمارستان رساندند و تصمیم گرفتند که علی را به بیمارستان مجهزتری منتقل کنند. پس از آن علی به بیمارستان امام‌موسی‌کاظم (ع) اصفهان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. جمشید نمازی یکی از پزشکان معالج علی در بیمارستان امام‌موسی‌کاظم (ع) اصفهان به باشگاه خبرنگاران گفته است که علی دارای ۸۵‌درصد سوختگی درجه‌۳ و خیلی عمیق است، اما با توجه به اینکه پس از سوختگی افراد دچار عفونت می‌شوند، بیمار وضعیت مساعدی ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ان شالله به حق امام حسین خدا شفاش بده
Bulgaria
با آرزوی سلامتی عاجل.
Iran, Islamic Republic of
خدا کمکش کنه واقعا باغیرت بوده
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بنازم به غیرت وشهامتت آفرین بر فداکاری خدایا سلامتش کن
سعید
United Arab Emirates
علی یاورت علی
سعید
United Arab Emirates
علی باورت علی شجاع
Iran, Islamic Republic of
خداوند را به دردانه اباعبدالله الحسین (ع ) و حرمت شهدای معظم کربلای معلی ، قسم میدهیم تمامی مریضا و مجروحین و مخصوصاً این غیور مرد پهلوان را شفای سلامتی عطا فرماید ! آمین یا رب العالمین .
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله شفا پیدا کنند. صدهزار درود به قهرمان ایذه ای
Iran, Islamic Republic of
اللهم اشف کل مریض و فرج عن کل مکروب
منصور
Iran, Islamic Republic of
خدایا زندگی و سلامتی رو به او ببخش خواهشاً