کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درس غیرت نوجوان فداکار ایذه‌ای

27 شهريور 1400 ساعت 8:34

تلاش پزشکان بیمارستان امام موسی‌کاظم (ع) اصفهان برای نجات پسر نوجوان ایذه‌ای که در جریان نجات دو زن همسایه دچار سوختگی شدید شده در جریان است.


به گزارش جهان نیوز به نقل از روزنامه جوان، علی‌لندی، پسر ۱۵‌ساله اهل شهرستان ایذه صبح روز پنج‌شنبه ۱۸‌شهریور‌ماه برای بازی با پسر و دختر خاله‌اش راهی خانه آن‌ها شد. در حالی که خاله و شوهر خاله‌اش در خانه نبودند بچه‌ها مشغول بازی شدند تا این که از خانه همسایه‌شان صدای فریاد و کمک خواهی به گوش رسید. همان لحظه علی خودش را به آپارتمان روبه‌رو رساند و متوجه شد که پیرزن همسایه و دخترش به علت نشت گاز پیک‌نیکی دچار سوختگی شده‌اند. علی خیلی زود به کمک آن‌ها شتافت و گازپیک‌نیکی را به آغوش گرفت و به خانه خاله‌اش دوید تا آن را از پنجره به کوچه بیندازد، اما متوجه شد که پنجره حفاظ دارد بنابراین خودش به شدت دچار سوختگی شد. لحظاتی بعد با بلندشدن فریاد‌های کمک خواهی همسایه‌ها و بعد امدادگران اورژانس و آتش‌نشانی در محل حاضر شدند و علی، پیرزن همسایه و دخترش را به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل کردند.

بررسی‌های اولیه نشان داد که علی دچار سوختگی‌۹۱‌درصد، پیرزن همسایه دچار سوختگی ۴۰‌درصد و دختر همسایه‌هم دچار سوختگی خفیف‌تری شده است. خانواده علی بعد از این که از وقوع حادثه شوم با خبر شدند خود را به بیمارستان رساندند و تصمیم گرفتند که علی را به بیمارستان مجهزتری منتقل کنند. پس از آن علی به بیمارستان امام‌موسی‌کاظم (ع) اصفهان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. جمشید نمازی یکی از پزشکان معالج علی در بیمارستان امام‌موسی‌کاظم (ع) اصفهان به باشگاه خبرنگاران گفته است که علی دارای ۸۵‌درصد سوختگی درجه‌۳ و خیلی عمیق است، اما با توجه به اینکه پس از سوختگی افراد دچار عفونت می‌شوند، بیمار وضعیت مساعدی ندارد.


کد مطلب: 776364

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/776364/درس-غیرت-نوجوان-فداکار-ایذه-ای

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com