کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام عراقچی در پایان مسئولیتش در وزارت خارجه

24 شهريور 1400 ساعت 18:45

سید عباس عراقچی در پایان مسئولیتش در معاونت سیاسی وزارت امور خارجه در پیامی نوشت: اتمام یک دوره از مسئولیت به معنای چشم پوشی از خدمتگزاری به این میهن، نظام و آرمان های مردم شریف و نجیب ایران نیست.


به گزارش جهان نیوز، سید عباس عراقچی معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه در پیامی در پایان فعالیتش در این سمت نوشت: اکنون و در پایان بخشی دیگر از دوره خدمت خود در مسئولیت معاون سیاسی وزارت امور خارجه، خداوند منان را که توفیق خدمت در این سال‌های حساس و پرمخاطره را ارزانی‌ام داشت، شکرگزارم. 
 
وی افزود: اتمام یک دوره از مسئولیت به معنای چشم پوشی از خدمتگزاری به این میهن، نظام و آرمان‌های مردم شریف و نجیب ایران نیست. در کسوت یک دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، تا واپسین دم حیات، تمامی توان و استعداد و تجربه خود را همچنان با افتخار در خدمت وطنم و سازمانی که بیش از سه دهه از عمر خود را با وظایف و ماموریت‌های آن زیسته‌ام -  وزارت امور خارجه -  و یا هر کجای دیگر که لازم باشد، قرار خواهم داد.
 
* ان‌شاءالله مشاوری امین برای امیرعبداللهیان باشم/ آرزوی توفیق برای باقری

عراقچی همچنین نوشت: از خداوند متعال برای برادر عزیز خود جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، در این مسئولیت سنگین موفقیت و سربلندی مسئلت می‌کنم و ان‌شاءالله مشاوری امین برای ایشان خواهم بود. همچنین آرزوی توفیق و سرافرازی برادر گرامی جناب آقای دکتر علی باقری را در سمت معاون سیاسی وزارت امور خارجه دارم.


کد مطلب: 776184

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/776184/پیام-عراقچی-پایان-مسئولیتش-وزارت-خارجه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com