کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ماشین آقای خبرنگار بعد از تصادف +عکس

24 شهريور 1400 ساعت 14:49


به گزارش جهان نیوز، حسن شمشادی، خبرنگار باسابقه صداوسیما که به تازگی در غم از دست دادن مادرش به سوگ نشسته است، با انتشار تصویری از تصادف شدید خود خبر داد.

«خدا خواست، خدا نخواست! ...‌

یک هفته پیش، مادرم را به خاک سپردیم. غروبش قرآن و مفاتیحی با خود برداشتم تا بر مزارش بروم و ساعتی پیش تا پس از اذان، بر مزارش باشم، نمازی بخوانم و آیاتی و دعایی تقدیم کنم به روح پاک و بلندش، تا بزعم خودم به آرامشش کمک کنم! و باز هم دعایم کند.

در راهِ کوتاهِ خانه مادرم تا خانه ابدیش، مدام با خود می گفتم، مادرجان، آرام باش، نترس، دارم میام و می رفتم که یکدفعه دیدم در آسمانم!

نفهمیدم که چه شد، اما وقتی بشدت و محکم بزمین خوردم، فهمیدم که نه! آسمانی نشده ام و خدا نخواسته است، هنوز روی زمینم و نفس می کشم!

مادرم دعا کرده بود، تا بمانم، خدا دعای مادرم را این بار هم مستجاب کرد و ماندم! درست مثل همه سالهایی که در عراق و سوریه در اسارت القاعده گرفتار شدم، تانک آمریکایی کنارم ترکید، انتحاری خود را در نزدیکی مان منفجر کرد، سرِ راهم بمب کار گذاشتند، در کمین یا در محاصره افتادم یا تک تیرانداز داعش به سمتِ سرم شلیک می کرد، در همه روزهایی که برای سرم جایزه گذاشتند، و مادرم برایم دعا می کرد!

هرچه بود و هرچه شد، این روزهای امتحان هم بر من و ما گذشت و می گذرد، امید که روسیاه نبوده باشم و نباشم. امیدوارم که در این سختی ها جزو صابرین باشم که فرمود:

وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ ۗ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ.
و البته شما را به پاره‌ای از سختی‌ها چون ترس و گرسنگی و نقصان اموال و نفوس و آفات زراعت بیازماییم، و صابران را بشارت و مژده دِه.

الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ.
آنان که چون به حادثه سخت و ناگواری دچار شوند (صبوری پیش گرفته ) گویند: ما به فرمان خدا آمده‌ایم و به سوی او باز خواهیم گشت»


کد مطلب: 776170

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/776170/ماشین-آقای-خبرنگار-بعد-تصادف-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com