جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قیمت بلیت پرواز اربعین اعلام شد

چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
کد مطلب: 776162
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: فروش بلیت پروازهای اربعین برای بازه زمانی 28 شهریور تا 10 مهر 1400 با نرخ مصوب از روز آینده آغاز می‌شود.
قیمت بلیت پرواز اربعین اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمدحسن ذی بخش بعد از ظهر امروز و بعد از جلسه هماهنگی پروازهای اربعین که در سازمان هواپیمایی کشوری تشکیل شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه هماهنگی پروازهای اربعین بابت تعیین نرخ نهایی بلیت پروازها تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، انجمن شرکت‌های هواپیمایی، نماینده فرودگاه امام خمینی(ره) و نماینده سازمان حج و زیارت حضور داشتند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: با مساعدت ویژه انجمن شرکت‌های هواپیمایی نرخ‌های نهایی پروازهای اربعین مصوب شد که در این راستا در مسیر مشهد - نجف - مشهد 6 میلیون تومان و یکطرفه 4 میلیون تومان و در مسیرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و اهواز به فرودگاه نجف رفت و برگشت 5 میلیون تومان و یکطرفه 3.2 میلیون تومان تعیین شد.

ذی بخش ادامه داد: زواری که قصد تهیه بلیت پروازهای اربعین را دارند، باید حتما در سامانه سماح ثبت نام کرده باشند و از داشتن ویزای خود اطمینان قطعی حاصل کنند و اگر بدون ویزا بلیت تهیه کنند، امکان انتقال آنها وجود ندارد و کنسلی بلیت آنها بر اساس مقررات پروازهای خارجی انجام می‌شود.

وی افزود: توافق در مورد نرخ‌ها انجام شده است و شرکت‌های هواپیمایی داخلی موظف هستند نسبت به ارائه بلیت با این نرخ‌ها اقدام کنند و هر کدام از شرکت‌ها که از مبالغ عنوان‌شده عدول کنند، از طریق سامان هواپیمایی کشوری جریمه خواهند شد، ضمن اینکه مسافران می‌توانند شکایات خود را در سایت سازمان هواپیمایی درج کنند که قطعا رسیدگی می‌شود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: زوار اربعین به هیچ عنوان بلیت با قیمت گران‌تر از نرخ‌های تعیین شده را خریداری نکنند.

ذی بخش ادامه داد: البته قیمت بلیت شرکت‌های هواپیمایی خارجی، خارج از مصوبه امروز است و این توافق بین سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی داخلی انجام شده است و ظرفیت هم به اندازه کافی برای اعزام 60 هزار زائر موجود است.

وی اضافه کرد: نرخ‌گذاری اعلام شده فقط برای بازه زمانی 28 شهریور تا 10 مهر 1400 اعتبار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *