جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

شاخ اینستا شکست!

سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 776007
دستگیری میلاد حاتمی از عوامل و مبلغان سایت‌های شرط‌بندی در اینستاگرام و پخش اعترافات او در بخش خبری ۲۰:۳۰ با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران از دستگیری او استقبال کردند و خواستار برخورد با سایر اجزای این باند ترویج فساد شدند
شاخ اینستا شکست!
به گزارش جهان نيوز به نقل از روزنامه جوان، دستگیری میلاد حاتمی از عوامل و مبلغان سایت‌های شرط‌بندی در اینستاگرام و پخش اعترافات او در بخش خبری ۲۰:۳۰ با واکنش‌های مختلفی در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. کاربران از دستگیری او استقبال کردند و خواستار برخورد با سایر اجزای این باند ترویج فساد شدند. کاربران از آنجا که حاتمی خود را شاخ مجازی و صاحب استانبول می‌خواند، دستگیری او را به شکستن شاخ مجازی تعبیر کردند.

همچنین برخی از کاربران خواستند در کنار دستگیری عوامل فساد شبکه‌های اجتماعی به عناصر فساد‌های مالی، چون خاوری که سال‌هاست از ایران فرار کرده‌اند نیز رسیدگی شود. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است.

مرتضی قمری‌وفا:
اعترافات تکان‌دهنده میلاد حاتمی از پشت پرده شبکه قمار؛ شاخی که شکست! از ندا یاسی تا تتلو و پیام صادقیان... شبکه هرمی قماربازان درهم ریخت!

حسین هرندی:
مفسد اگر در ثریا باشد مردانی از اطلاعات سپاه به آن دست پیدا می‌کنند. #میلاد_حاتمی

م. ح. محققی:
حالا هی لپ‌تاپ‌تو بکوب زمین! میلاد حاتمی! فقط اون‌جا که گفت خانوما با لباس باز غیرت شوهرا و برادراشون رو به اسم چالش بسنجن و فیلمشونو بگیرن بدجور عصبی شدم. دستت درد نکنه آقای اطلاعات سپاه.

محمد شیروانی:
لاتِ هر کوچه خلوتی هم که باشی باز باید بیایی پایِ تخته «سازمان اطلاعات» عین بلبل جواب پس بدی!

امید رامین‌فرد:
یکیشون صاحب استانبول بود (میلاد حاتمی)، یکی هم رئیس صدا و سیمای بعد از براندازی (روح‌الله زم)! ولی عاقبت هر دو مثل بچه‌های خوب اومدن پاتخته. هر کس به مملکت خودش پشت کرد و به مردمش خیانت، عاقبتی جز این دو نخواهد داشت، من موندم مسیح علی‌نژاد هم بلده پا تخته بمونه یا نه؟

فاطمه فردوس:
اون‌جایی که میلاد حاتمی گفت نیرو‌های سپاه یه چیزایی از خودم برام تعریف کردن که احساس کردم یکی هر لحظه مثل سایه باهام بوده شمام یاد گاندو افتادید؟ کی بشه این خاوری رو برگردونن.

مصطفی قاسمیان:
بعد از چند سال کلاهبرداری سایت‌های شرط‌بندی، بخش خبری ۲۰:۳۰ یک گزارش مفصل و پر از اسم درباره آن پخش کرد؛ با محوریت اعتراف‌های میلاد حاتمی. هرچند بسیار دیر، اما شروع خوبی بود.

لیا آبنوس:
گزارش صاحب استانبول «میلاد حاتمی» رو دیدین؟ همین سرشاخه‌های قمار رو دستگیر کنن نصف اینستاگرام پاکسازی میشه بقیه‌ام حساب کار دستشون میاد.

بهمن بابازاده:
ترکیه برای صاحبان سایت‌های شرط‌بندی ناامن شده و به اسپانیا و فرانسه کوچ کرده‌اند. میلاد حاتمی به ایران تحویل داده شد. مهراد جم جمع کرده و فرار کرده لندن. بقیه خواننده‌ها و بازیگران فریب‌خورده هم از اینجا رانده و از آنجا مانده. سرابِ مهاجرت و میلیاردر شدن...

سلمان دلاوری:
میلاد حاتمی صاحب استانبول همون که دخترای ۱۶ ساله رو توی لایو اینستاگرامش تشویق می‌کرد از ابزار جنسی استفاده کنن جلوی فالوورها! شاید باورتون نشه، ولی بعد از دستگیریش تو مجازی می‌نوشتن که ایران جوونای مارو می‌کشه، آزادش کنید. کاش بعضیا یاد بگیرن به‌خاطر اهدافشون از هر آدم آشغالی بالا نرن!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لطفا پیام ها را بی جهت حذف نکنید.
اشکالی دارد شاخ های دیگری که مخل آسایش و امنیت مردم هست، شکسته شود؟
آخه پاک کردن این پیام یعنی چه؟