پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین بسته‌اند

دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب: 775920
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به آغاز پیش ثبت‌نام زائران اربعین حسینی در سامانه سماح، گفت: تردد صرفا از طریق هوایی انجام می‌شود.
مرزهای شلمچه و چذابه در ایام اربعین بسته‌اند
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، ولی‌اله حیاتی اظهار کرد: بنا بر اعلام کشور عراق، تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی چهارگانه ایران ممنوع است بنابراین در ایام اربعین، مرزهای شلمچه و چذابه بسته هستند.

وی افزود: از مردم می‌خواهیم به سمت مرزها حرکت نکنند. هیچ موکب یا ایستگاه  خدمات‌رسانی نیز در مرزها یا مسیرهای منتهی به مرزها مستقر نخواهد شد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان بیان کرد: پیش ثبت نام در سامانه سماح از روز دوشنبه آغاز می‌شود و تردد زائران به صورت هوایی خواهد بود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، در خصوص افزایش تعداد پذیرش زائران ایرانی در مراسم اربعین حسینی، گفت: منتظر اعلام میزان افزایش زائران هستیم اما باز هم تردد صرفا از طریق هوایی انجام خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *