کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس:

لازم است مجلس از چرایی عدم واردات واکسن در دولت روحانی تحقیق و تفحص کند

22 شهريور 1400 ساعت 10:51

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.


به گزارش جهان نیوز، حجت الاسلام «موسی غضنفرآبادی» رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به اینکه در دولت گذشته واردات واکسن کرونا به کندی صورت گرفت، گفت: لازم است تا مجلس درباره روند واردات واکسن و داروهای کرونا در دولت گذشته تحقیق و تفحصی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اگر ترک فعلی در واردات واکسن از سوی دولت دوازدهم رخ داده باشد قوه قضاییه و مجلس باید با آن برخورد کنند، افزود: امروز سؤال این است چرا با پایان دولت دوازدهم شاهد واردات واکسن کرونا به کشور هستیم و در دولت گذشته این اتفاق رخ نداد.

نماینده بم در مجلس با تأکید بر اینکه در دولت گذشته برخی وارد نشدن واکسن کرونا را به fatf ربط می‌دادند، اظهار داشت: همان افراد باید امروز پاسخگوی این باشند که چه موانعی وجود داشت که در دولت گذشته واردات واکسن شتاب نگرفت.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تصریح کرد: قطعاً الآن که واردات واکسن و تولید آن در داخل شتاب گرفته است مشخص می‌شود که در دولت گذشته کارشکنی‌ها و بی‌رغبتی‌هایی در برخی زمینه‌ها وجود داشته است.

بیشتر بخوانید:
پشت پرده بازی سیاسی دولت روحانی با سلامت مردم


کد مطلب: 775917

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/775917/لازم-مجلس-چرایی-عدم-واردات-واکسن-دولت-روحانی-تحقیق-تفحص-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com