کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقای مطهری! امان از کم‌حافظگی و خلاف‌گویی

21 شهريور 1400 ساعت 8:00

حالا خوب است انتخابات همین سه ماه قبل برگزار شده و از یاد نبرده‌ایم که همین آقای مطهری برای ستاد انتخاباتی خاتمی و اصلاح‌طلبان، پشت هم توییت و یادداشت اینستاگرامی در می‌کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از کیهان، علی مطهری با انکار واقعیت‌های انتخابات توییت زده: «داستان توصیه مقامات ما به طالبان برای تشکیل دولت فراگیر از طنزهای روزگار است. طالبان می‌گویند ما انتخابات آزاد و دولت فراگیر شما را دیدیم، در واقع راه خودتان را می‌رویم، ما با صداقت و شما با ظاهرسازی. رطب‌خورده منع رطب کی کند؟!»

حالا خوب است انتخابات همین سه ماه قبل برگزار شده و از یاد نبرده‌ایم که همین آقای مطهری برای ستاد انتخاباتی خاتمی و اصلاح‌طلبان، پشت هم توییت و یادداشت اینستاگرامی در می‌کرد و می‌گفت: «جناب آقای همتی را با توجه به اینکه سال‌ها مدیر اقتصادی بوده و نبض اقتصاد کشور در دستش است و در جنگ اقتصادی اجازه نداد کشور ونزوئلا شود و با عنایت به تأکیدی که بر احیای برجام و بهبود معیشت مردم دارد و اهمیتی که برای حقوق ملت قائل است و از نگاه درست مبنی بر احترام به آزادی‌های اساسی برخوردار است و با توجه به اینکه توان کشاندن انتخابات به دور دوم را دارد، اصلح می‌دانم و از ملت عزیز درخواست می‌کنم، به جناب آقای همتی رأی بدهند.»

این عضو ستاد اصلاح‌طلبان همچنین گفته بود «اگر همه مخالفان رویه شورای نگهبان و همه اصلاح‌طلبان و معتدلان از همتی حمایت کنند احتمال اینکه انتخابات به دور دوم کشیده شود زیاد است. همه افراد و گروه‌هایی که نگران از بین رفتن جمهوریت نظام هستند باید از کاندیدایی که در جریان اصلاحات رای بیشتری دارد، حمایت کنند. من توصیه می‌کنم همه پشت سر همتی قرار بگیرند بلکه انتخابات به دور دوم برود. احتمال پیروزی در دور دوم زیاد است.»

خب با همه آن فضاسازی‌ها که خاتمی و کروبی و 16 گروه اصلاح‌طلب انجام دادند، آقای همتی بیش از 2.5 میلیون رای کسب نکرد و باید بررسی کنند که چرا؟ به قول علی صوفی وزیر دولت اصلاحات، «اصلاح‌طلبان به خاطر عملکرد فراکسیون امید و دولت روحانی، چه حرفی برای گفتن به مردم داشتند؟» این واقعیت برای اصلاح‌طلبان تلخ است و ناچارند فرافکنی کنند.

درباره «علی مطهری» بیشتر بخوانید:
عرب ها را ترسانده‌ایم و به دامان اسرائیل فرستادیم
بتمرگ و پفیوز را گفتم ولی آرام/ ادای کف گرگی را درآوردم

ارادت به بازرگان، مطهری را به تحریف «انقلابی گری» کشاند
با هواکردن موشک تلاش کردند برجام اجرا نشود!

قلب کدخدایی هنوز به ‌طور كامل سياه نشده
فکر می کنند کسی مخالف ولی فقیه نظر داد از دین خارج شده

ردصلاحیت شدم اما به دل نمی‌گیرم/ برای آینده انقلاب نگرانم!
چرا علی مطهری اصولگرایان را شبیه منافقین می داند؟!
یک عده دنبال ایجاد قداست بیجا برای جمهوری اسلامی هستند
اوباما فضا را برای ایران باز کرد که در عراق و سوریه نفوذ کردیم
برای مسئولیت باید اهل سنت را به شیعه ترجیح بدهیم
یک مدتی مسائل منطقه‌ را کم رنگ کنیم تا برجام پا بگیرد 


کد مطلب: 775738

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/775738/آقای-مطهری-امان-کم-حافظگی-خلاف-گویی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com