پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

دیاگ‌های پر مصرف در خودروها کدام‌اند و چه قیمتی دارند؟

شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 775693
دیاگ: SCANIA VCI1












 


 
دیاگ اسکانیا  VCI1 جهت خودروهای قدیمی دیاگ اسکانیا مورد استفاده قرار گرفته ,که مربوط به تولیدات قبل از سال ۲۰۰۴میلادی می باشد . نوع سوکت مورد استفاده از دیاگ مذکور 16 پین گرد بوده که 4 پین برق و دیتای آن فعال می‌باشد.

برای خودروهای بعد از سال ۲۰۰۴ دستگاه VCI2 مورد استفاده قرار می‌گیرد

که از کانکتور OBDII جهت اتصال به کامیون استفاده می‌کند

دیاگ اسکانیا  VCI3 عملکردی مشابه دیاگ VCI2 داشته با این تفاوت که علاوه بر اتصال از طریق USB

امکان اتصال از طریق WIFI را نیز دارا می باشد.

عیب یاب های VCI2 و VCI3 جهت عیب یابی از برنامه SDP3 استفاده می‌کنند در حالی که دستگاه VCI1  جهت اتصال و عیب یابی

از دو برنامه SD2 و SP2 استفاده می‌کند,

برنامه SDP3 به زبان های مختلف از جمله زبان فارسی قابل استفاده بوده در حالی که برنامه SD2 , SP2 از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند

و این موضوع برای برخی کاربران ایرانی مشکل ایجاد می‌کند.

همچنین به همراه برنامه SDP3 برنامه های Scania Multi , XCOM  که اولی برنامه پارت کاتالوگ خودروهای اسکانیا
و دومین برنامه جهت تغییرات و برنامه ریزی پیشرفته مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین به کمک برنامه Sops Editor  شما قادر خواهید بود نسبت به دسترسی به برنامه موتور و ویرایش آن و انجام اقداماتی از قبیل حذف ادبلو و باسکول اقدام نمایید . جهت آشنایی با نحوه استفاده از نرم افزارهای مذکور با ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است برنامه های مذکور هرچند ماه یکبار توسط کمپانی اسکانیا بروز رسانی می‌شود.



دیاگ کاترپیلار caterpillar:
کاترپیلار: تاریخ طولانی و داستان نوآوری در تجهیزات سنگین
برادران کلیولند به رابطه طولانی و موفق خود با دیاگ کاترپیلار ، رهبر جهانی در تولید تجهیزات سنگین صنعتی با دفتر مرکزی در Peoria ، Illinois مفتخر است. از زمان افتتاح اولین نمایندگی کاترپیلار در پنسیلوانیا مرکزی در سال 1948 ، ما سنت افتخار و خدمات کاترپیلار را با افتخار ادامه دادیم. این سنتی است که بیش از 85 سال از آغاز فعالیت کاترپیلار در 1925 برمی‌گردد.

تاریخچه کاترپیلار با نام آغاز می شود
در حالی که شرکت کاترپیلار تراکتور در اصل در سال 1925 در نتیجه ادغام بین شرکت تولیدی هولت و C. L. Best Tractor Company تاسیس شد ، نام کاترپیلار سالها پیش شکل گرفت. در اوایل دهه 1900 ، بنجامین هولت ، به دنبال راهی برای بهبود تحرک و کشش تراکتورهای بخار شرکت خود ، چرخ ها را با ریل های چوبی که به زنجیر پیچ شده بودند، جایگزین کرد. این نوآوری آنقدر خوب عمل کرد که گفته شد یکی از تماشاچیان اظهار داشته است که دستگاه مانند یک کرم خزنده در حال حرکت است. هولت موافقت کرد و ماشین جدید خود را “کاترپیلار” نامگذاری کرد ، نامی که وی در نهایت در سال 1910 علامت تجاری کرد. در سال 1986 کاترپیلار رسما نام شرکت را از Caterpillar Tractor Company به Caterpillar، Inc. تغییر داد.

تاریخچه اولیه کاترپیلار مملو از موفقیت است
در حالی که بنیامین هولت در توسعه تراکتور صنعتی قبل از راه اندازی رسمی کاترپیلار نقش موثری داشت ، مجموعه ای از دستاوردهای قابل توجه پس از تشکیل شرکت جدید در سال ۱۹۲۵ ادامه یافت. به عنوان مثال ، در دهه ۱۹۳۰ ، ماشین های کاترپیلار نقش مهمی ایفا کردند. در ساخت پل گلدن گیت ، سد گرند کولی و پروژه ساختمانی می سی سی پی لیوی. تجهیزات سنگین کاترپیلار از تلاش های نظامی ایالات متحده در طول جنگ جهانی دوم پشتیبانی کرد و این شرکت توانست تولید دولتی خود را برای تولید بیش از ۵۱۰۰۰ تراکتور نظامی از نوع پیست افزایش دهد.

توسعه بین المللی در دهه ۱۹۵۰
تاریخچه کاترپیلار شامل گسترش به انواع بازارهای خارجی پس از جنگ است. در اوایل دهه 1950 ماشین‌های CAT به ساخت یک بزرگراه 10.5 مایلی کمک کردند که حمل و نقل را از طریق کوه‌های آند در ونزوئلا بسیار تسهیل کرد. در سال 1953 ، دولت هند 93 دستگاه CAT را برای کمک به پروژه های توسعه راه کشور خریداری کرد. ماشین‌های CAT همچنین به تکمیل مکان های رویداد برای المپیک 1956 ملبورن کمک کردند. CAT حتی تجهیزاتی را برای استفاده در چالش برانگیزترین مکان های جهان تهیه کرده است، همانطور که استفاده از ماشین های CAT توسط ارتش آمریکا در عملیات Deep Freeze III در قطب جنوب در اواخر دهه نشان داده شد.

ادامه رشد از طریق تملک
علاوه بر بهبود و افزایش تلاش های تولیدی خود در طول سالها ، تاریخچه Caterpillar با یک روند رشد از طریق مجموعه ای از خریدها برجسته می شود. در سال 1965 CAT خط خرید لیفتراک خود را از طریق خرید Mentor ، شرکت Towmotor مستقر در اوهایو گسترش داد. در سال 1981 ، CAT با به دست آوردن بخش های خورشیدی و توربوماش شرکت International Harvester ، وارد دنیای توربین های گازی صنعتی شد. خریدهای بین المللی قابل توجه شامل Perkins Limited ، تولید کننده موتورهای دیزلی کوچک در انگلستان در 1998 و MWM Holding GmbH ، تولید کننده آلمانی مجموعه های ژنراتور با گاز و دیزل در سال 2010 است.

مشارکت پر رونق با چشم به آینده
امروزه کاترپیلار به عنوان پیشروترین تولید کننده تجهیزات صنعتی سنگین در جهان ادامه می‌دهد. این شرکت که همواره به دنبال راه‌هایی برای افزایش جای خود و ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود است، وارد عرصه های جدیدی مانند فروش محصولات مالی و بیمه شده است. برادران کلیولند مشتاقانه منتظر ادامه مشارکت قوی و پایدار خود با یک رهبر جهانی در آینده هستند و همچنین طیف وسیعی از ماشین آلات و تجهیزات CAT با کیفیت را برای مشتریان ما در سالهای آینده تحویل می دهند.

دیاگ بنز:


مرسدس بنز آکتروس به انگلیسی : دیاگ بنز یک کامیون سنگین ساخت شرکت دایملر تراکس آلمان است که از ۱۹۹۵ تولید آن آغاز شده است. تاکنون ۴ نسل مختلف از آکتروس تولید شده اند. این کامیون جهت حمل بارهای سنگین، حمل بار برای مسافت های طولانی و همچنین مقاصد عمرانی و ساخت و ساز استفاده می شود. نسل ها و فیس لیفت های مختلف آکتروس با کد MP x حرف x نشان از نسل کامیون، نشان داده می شوند.
                                                                                             
دیاگ کامیون بنز
نسل چهارم دیاگ استار که با نام Star Diagnostic SD C4 شناخته شده است. این دستگاه نسبت به مدل Compact3 بسیار کاراتر بوده و اساسا برای خودروهای سواری بالای مدل سال ۲۰۱۰ باید از این دستگاه استفاده نمود.

از ویژگی های مهم عیب یاب جدید Benz Star SD C4 عبارتند از:
. پشتیبانی از پرتکل UDS و پروتکل های K-LINE و CANBUS
. دیاگ جدید بنز C4 دارای چیپ UDS می‌باشد که عیب های C4 قدیمی این چیپ را دارا نمی‌باشند.
. این دستگاه از طریق کابل LAN با کامپیوتر ارتباط برقرار کرده و به همین دلیل قابلیت استفاده بر روی انواع لپ تاپ ها را داراست.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت ما مراجعه کنید لینک وبسایت داخل متن است
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *