کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درب آکاردئونی شیک و جدید با طراحی مدرن

20 شهريور 1400 ساعت 8:48


درب آکاردئونی حفاظی ایمن برای محافظت از ساختمان یا ویلا شما است. اگر به دنبال راهی برای افزایش امنیت ساختمان خود هستید می توانید درب یا نرده آکاردئونی کشویی را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که قیمت حفاظ آکاردئونی بر حسب وزن و نوع طراحی محاسبه می شود.

نرده حفاظ کشویی آکاردئونی یکی از بهترین های موجود در بازار برای برقراری امنیت می باشد. به خاطر داشته باشید که نرده آکاردئونی در طرح ها و مدل های مختلفی در بازار تولید می شود و شما می توانید هر یک از این نرده حفاظ هایی که متناسب با سلیقه شما است را برای خود انتخاب کنید.

درب کشویی امنیت خانه شما را تضمین می کند زیرا عبور از لابه لای تیغه های مستحکم نرده آکاردئونی کاری بسیار دشوار است. نرده محافظ درب آکاردئونی می تواند خانه شما را در برابر سارقین ایمن کند از این رو دیگر ورود سارقین به داخل ساختمان یا خانه باغ کاری بسیار دشوار و غیر ممکن است.


 
انواع نرده حفاظ بالکن شیک در آراد حفاظ
حفاظ بالکن یا حفاظ پنجره شیک در انواع مختلف حفاظ فرفورژه – حفاظ استیل – حفاظ آهنی فلزی – حفاظ بالکن شیک دوجداره و تک جداره – نرده حفاظ بالکن ساده و کلاسیک – نرده محافظ بالکن مدرن متحرک یا ساده و... تقسیم بندی می شود.

رنگ نرده حفاظ بالکن براساس رنگ نمای خانه انتخاب می شود. برای مثال اگر رنگ دیوار خانه آجرنما است بهتر است رنگ حفاظ بالکن متناسب با آن انتخاب شود و در صورتی که رنگ دیوار یا نمای خانه سفید است می توانید از هر رنگی که با رنگ سفید هارمونی دارد استفاده کنید.
 
نرده حفاظ ساده پنجره و نرده حفاظ پنجره متحرک
تفاوت بین نرده حفاظ پنجره ساده و متحرک در این است که نرده پنجره ثابت فیکس می شود و قابل جابه جایی نیست.

اما نرده پنجره متحرک مانند درب آکاردئونی به صورت کشویی باز و بسته می شود و می تواند در زمان هایی که در منزل تشریف دارید نرده حفاظ پنجره یا بالکن را جمع کنید و از فضای بیرون لذت ببرید و در زمان هایی که خانه را ترک می کنید نرده حفاظ کشویی پنجره را ببندید. تیغه های متحرک حفاظ پنجره با کمک یک قفل محکم چفت و قفل می شوند و راهی برای باز کردن آن ها نیست.
 

تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی به معنی تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی است که در طول 2 متر می باشد. شاخ های فرعی در تراکم نرده حفاظ شاخ گوزنی تاثیری ندارد.

حفاظ دیوار شاخ گوزنی در تراکم های 8 – 10-12-15 ساخته می شود و شما می توانید برحسب نیاز هر یک از این تراکم هایی که مد نظر دارید را سفارش دهید.

در نظر داشته باشید که هر چقدر تعداد شاخ های اصلی حفاظ شاخ گوزنی یا همان تراکم بیشتر باشد از این رو وزن آن سنگین تر است و قیمت نیز افزایش می یابد.
 
قیمت حفاظ شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی یکی از پرفروش ترین محافظ های دیوار است که در شرکت آراد حفاظ تولید می شود. تراکم نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری این حفاظ است. قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در شرکت آراد حفاظ براساس نرخ قیمت اتحادیه تعیین می شود و شما می توانید با خیال راحت از این شرکت خرید کنید زیرا قیمت ها متناسب با نهادهای نظارتی می باشد و دیگر نگران هزینه های سر به فلک کشیده شرکت های دیگر نمی باشید.

ابعاد نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی از فاکتورهای مهم در قیمت گذاری است. همچنین نوع میلگردها که فولادی یا شمشی هستند نیز در قیمت نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی تاثیر دارد
 
نتیجه گیری از خرید نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی
نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی طرح خود را از شاخ های زیبای طبیعت الهام گرفته است.

این نرده حفاظ شاخ گوزنی انتخاب خوبی برای برقراری امنیت ساختمان است.

به دلیل اینکه از رنگ های الکترواستاتیک برای رنگ آمیزی استفاده می شود از این رو ماندگاری رنگ بالایی دارد.

نوک تیز پیکان های به کار رفته در نرده دیوار شاخ گوزنی سبب می شود تا حفاظ خاردار شاخ گوزنی امنیت بالایی داشته باشد.

تراکم و ارتفاع نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی با نظر مشتری تعیین می شود.

کیفیت ساخت و استحکام نرده حفاظ دیوار شاخ گوزنی در آراد حفاظ تضمین شده است و کیفیت مرغوبی دارد.

برای تماس با کارشناس فروش و مشاوره و بازدید رایگان در شرکت آراد حفاظ می توانید با شماره تلفن 09127716460 تماس بگیرید.


کد مطلب: 775633

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/775633/درب-آکاردئونی-شیک-جدید-طراحی-مدرن

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com