پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

فصل جدید «سیم آخر» به پخش رسید

جمعه ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 775605
فصل جدید مسابقه «سیم آخر» از امشب جمعه ۱۹ شهریور روی آنتن شبکه سه می رود.
فصل جدید «سیم آخر» به پخش رسید
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، ضبط این مسابقه با اجرای رضا رشیدپور و تهیه کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان از روز گذشته آغاز شده است و قرار است در سه روز پایانی هفته روی آنتن برود.

در فصل جدید دکور و فضای مسابقه کاملا تغییر کرده است و شرکت کنندگان غیر از انفجار بمب با یک سقوط آزاد هم مواجه می شوند!

در فصل جدید تعداد گروه های شرکت کننده در مسابقه نیز بیشتر شده است و هر گروه با شیوه های مختلفی از مراحل مسابقه حذف می شود.  ساختار این فصل از مسابقه با تغییرات جدید و اضافه شدن مراحل متعدد، ریتم تندتری پیدا کرده است.

همچنین در استودیوی مسابقه شرایط برای حضور تماشاگر هم فراهم است و جایگاه تماشاگران نیز تعبیه شده است با این حال هنوز قرار نیست تماشاگران در زمان ضبط مسابقه حضور داشته باشند و عوامل تابع شرایط جدید اعلامی توسط ستاد کرونا هستند.

این مسابقه هر هفته سه شب چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه حوالی ۲۲:۳۰ روی آنتن می رود.

«سیم آخر» در ویژه برنامه نوروزی که فروردین ماه سال جاری روی آنتن رفت، با یک تغییر ساختاری و رویکرد رقابتی توانست به جایگاه اول مسابقات تلویزیونی در نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما برسد.

عوامل فصل جدید مسابقه سیم آخر عبارتند از؛ مجری رضا رشیدپور، تهیه کننده و کارگردان محمدرضا رضاییان، مجری طرح حمید مراوندی، طراح دکور مرتضی بهبهانی، مدیر تصویربرداری حسین حاتمی، کارگردان تلویزیونی محمدرضا درخشان، مدیر روابط عمومی عطیه موذن.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بسیار مسابقه غیر اخلاقی بود
واقعاً متاسفم
جدا از نقد به نحوه ی حذف شرکت کنندگان، قهقهه های رشید پور موقع سقوط شرکت کنندگان واقعاً زشت و غیر اخلاقی و بود