چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۴

دو انتصاب‌ جدید زاکانی در شهرداری تهران

پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 775552
شهردار تهران طی احکامی جداگانه سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری و سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران را منصوب کرد.
دو انتصاب‌ جدید زاکانی در شهرداری تهران
به گزارش جهان نيوز،  علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکم‌های جداگانه ابوالفضل فلاح را به عنوان سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و علی نصیری را به عنوان سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب کرد.

در بخشی از حکم زاکانی به ابوالفضل فلاح آمده است؛ امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

پیش از این عبدالحمید امامی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بود.

همچنین در بخشی از حکم علیرضا زاکانی به علی نصیری آمده است؛ امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق شعار «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان و شهر و ظرفیت‌های مردمی، موجبات خدمت‌رسانی مفید و مؤثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

پیش از این رضا کرمی محمدی عهده‌دار این مسؤولیت بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سطح این خبرگزاری در حد هفته نامه شهرداری پایین اومده.
Iran, Islamic Republic of
وایضا جهان نوز به عنوان سخنگوی شهرداری تهران انتخاب گردید
Iran, Islamic Republic of
.....