کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام وزرای خارجه کرواسی و کره به امیرعبداللهیان

18 شهريور 1400 ساعت 22:47

وزرای خارجه کرواسی و کره جنوبی با ارسال پیام های جداگانه خطاب به همتای ایرانی ضمن تبریک به وی بر تقویت روابط تأکید کردند.


به گزارش جهان نیوز، وزرای خارجه کرواسی و کره جنوبی برای همتای ایرانی پیام تبریک فرستادند.

«گوردان گرلیچ رادمن» وزیر امور خارجه جمهوری کرواسی در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه جمهوری کرواسی در این پیام ابراز اطمینان کرد همکاری فیمابین و مذاکرات پیوسته، به تقویت روابط بین دو کشور جمهوری کرواسی و جمهوری اسلامی ایران کمک خواهد کرد و باعث رفاه دو کشور خواهد شد.

به گزارش فارس، «چانگ ایی ینگ»  وزیر امور خارجه جمهوری کره (کره جنوبی) در پیامی خطاب به حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، اخذ رای اعتماد و آغاز به کار وی را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه جمهوری کره در این پیام ابراز امیدواری کرد در دوره تصدی سمت وزیر امور خارجه از سوی امیرعبداللهیان، همکاری های دو کشور که پس از برقراری روابط دیپلماتیک در سال۱۹۶۲ تاکنون ادامه داشته، تحکیم یابد.

امیرعبداللهیان امروز با وزرای خارجه هلند و روسیه تلفنی گفت و گو کرد.

وزیر خارجه هلند از امیرعبداللهیان برای سفر به این کشور دعوت کرد و لاوروف هم درباره مناسبات دوجانبه، برجام و افغانستان به رایزنی پرداخت.

وزیر امور خارجه روسیه در گفتگوی تلفنی با امیرعبداللهیان گفت که این کشور همانند ایران هیچگونه تغییری در برجام را نمی پذیرد و خواستار اجرای کامل آن است.


کد مطلب: 775551

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/775551/پیام-وزرای-خارجه-کرواسی-کره-امیرعبداللهیان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com