پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

عکس/ تکل وحشتناک روی ساق پای مسی

جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب: 774951
تیم ملی آرژانتین در هفته نهم از رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک این بازی را ببرد اما در این بازی یک اتفاق خطرناک برای مسی رخ داد که می‌توانست منجر به شکسته شدن ساق پای این فوق ستاره آرژانتینی شود.
عکس/ تکل وحشتناک روی ساق پای مسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از بهار نیوز، تیم ملی آرژانتین در هفته نهم از رقابت های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به مصاف تیم ملی ونزوئلا رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک این بازی را ببرد اما در این بازی یک اتفاق خطرناک برای مسی رخ داد که می‌توانست منجر به شکسته شدن ساق پای این فوق ستاره آرژانتینی شود.
 
در دقیقه 29 از این بازی، لوئیز مارتینز، مدافع راست تیم ملی ونزوئلا روی یک صحنه خطای بسیار خشنی روی لیونل مسی انجام داد. او که می خواست فوق ستاره آرژانتینی را متوقف کند، پای خود را بسیار بالا آورد و آن را به ساق پای لئو مسی زد و برخورد بسیار وحشیانه‌ای روی این صحنه رخ داد.
 

خشونت این خطا به حدی زیاد بود که لوئیز مارتینز پس از این صحنه کارت قرمز مستقیم از سوی داور دریافت کرد و در دقیقه 32 از زمین مسابقه اخراج شد و این در حالی بود که این بازیکن در دقیقه 25 به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بود.
 

لیونل مسی روی این صحنه دقایقی را روی زمین بود چرا که ضربه سنگینی به ساق پایش وارد شده بود اما شانس بزرگی آورد که ساق پای او نشکست و آسیبی جدی ندید چرا که در این صورت ممکن بود هفته ها و یا ماه ها خانه نشین شود. گفتنی است که حتی برخی از بازیکنان فوتبال با چنین خطا های سنگینی دوران فوتبالش به پایان می‌رسد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *