جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

ورود ۴۰ میلیون دُز واکسن تا پایان شهریور

جمعه ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 774946
در سراسر کشور واکسیناسیون کرونا سرعت بیشتری می‌گیرد و تا پایان شهریورماه ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.
ورود ۴۰ میلیون دُز واکسن تا پایان شهریور
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، بهرام عین‌اللهی امروز جمعه دوازدهم شهریور ۱۴۰۰ در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، اظهار داشت: مردم در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده‌اند و دولتی موفق می‌شود که با این مردم مقاوم همراه باشد، امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای سمپاشی می‌کنند که واکسن کرونا نزنید، تاکید کرد: به توصیه مقام معظم رهبری اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید، باید تزریق واکسن انجام شود.

عین‌اللهی تصریح کرد: طبق مطالعاتی که در دنیا شده واکسن در کنترل کرونا موثر است و می‌تواند از بیماری پیشگیری کند در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید صف تزریق واکسن و نارضایتی باشد، چراکه ما باید به مردم احترام بگذاریم.

وی متذکر شد: باید تا ۶ هفته دیگر خیلی تلاش کنیم بر این اساس از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند، خیران، نهادها و استانداران هم در این مدت کار جهادی انجام دهند تا هرچه سریع‌تر واکسیناسیون تمام شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: در سراسر کشور واکسیناسیون کرونا سرعت بیشتری می‌گیرد و تا پایان شهریورماه ۴۰ میلیون دُز واکسن وارد کشور خواهد شد.

 عین‌اللهی یادآور شد: مشکل کمبود واکسن رفع شده و تنها راه‌حل کنترل کرونا‌، واکسیناسیون است و از روز اول آغار دولت سیزدهم، رئیس جمهور محترم نیز پیگیر این موضوع بودند.

وزیر بهداشت اضافه کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی رسالت خود را انجام دهند و در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه‌ای لازم را بیندیشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
از جدیت و اهتمام دولت جدید برای واکسیناسیون عمومی تقدیر میکنیم
واکسن باید در دسترس عموم و دسترس همه مردم به آن آسان باشد
البته با واکسیناسیون اجباری مخالف هستیم و معتقدیم که دولت نباید با اهرم های فشار و ایجاد محدودیت، مردم را به واکسن زدن "مجبور" کند
Iran, Islamic Republic of
مگه وعده 50 میلیون برای شهریور نبود؟
Iran, Islamic Republic of
اصلا هم مخالف ورود واکسن نبود