شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
کریستیانو به تنهایی آقای گل جهان شد

رونالدو سرانجام رکورد علی دایی را شکست

پنجشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 774803
کاپیتان تیم ملی پرتغال از تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ فوتبال در رده ملی ابراز خرسندی کرد.
رونالدو سرانجام رکورد علی دایی را شکست
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، دوران صدرنشین علی دایی در جدول برترین گلزنان فوتبال ملی به پایان رسید. کریستیانو رونالدو با دو گلی که در پیروزی 2 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) ملی پرتغال مقابل ایرلند در دور چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به ثمر رساند، نه تنها تیمش را در واپسین دقایق از شکست خانگی نجات داد بلکه به تنهایی آقای گل فوتبال ملی جهان شد.

او که پس از هدر دادن یک پنالتی در دقیقه 15، آن را با گلزنی در دقایق 89 و 6+90 جبران کرد، در انتهای مسابقه به شبکه RTP پرتغال گفت: تیم ما تا انتها ایمان داشت که می‌‌تواند بازی را ببرد. من هم باور داشتم. 10 دقیقه به پایان بازی من از هواداران خواستم که تشویق‌مان کنند. زمانی که تلاش‌های تیم نتیجه نمی‌دهد، حمایت هواداران ضروری‌تر می‌شود. آنها به ما انرژی و روحیه دادند. من بابت دو گلم که باعث پیروزی‌مان شد و همینطور بابت رکوردشکنی بسیار خوشحالم، خیلی خوشحالم.

رونالدو افزود: من هنوز برای ادامه دادن به فوتبال و بازی کردن انگیزه زیادی دارم و قراردادی که به تازگی (با منچستریونایتد) بسته‌‌ام این را نشان می‌دهد. من دارم به خانه برمی‌گردم. اگر ما هر روز با انگیزه بهتر شدن از خواب بیدار شویم و از حمایت هواداران و خانواده بهره‌مند باشیم، اتفاقات بزرگی رخ می‌دهند. من اکنون 4 فرزند دارم.

کریستیانیو (فرزند اول رونالدو) الان دیگر همه چیز را درک می‌کند و مفهوم تلاش و تحت فشار قرار گرفتن را می‌فهمد. آنها در حالی دارند بزرگ می‌شوند که می‌بینند که پدرشان دارد گل می‌زند و جام می‌برد و این همان چیزی است که من بیشتر از همه می‌خواهم.


کاپیتان تیم ملی پرتغال بار دیگر به رکوردش اشاره داشت و گفت: حالا این رکورد بی‌نظیر مال من است. من بی‌نهایت خوشحالم و این یک افتخار دیگر برای موزه‌‌ام شد.

رونالدو درباره بازگشتش به منچستریونایتد هم تأکید کرد: رفتن من به منچستریونایتد بازگشت به خانه است. منچستریونایتد همیشه در قلب من جا داشته است. من هنوز چند سال دیگر تا پایان دوران بازی‌ام فاصله دارم و می‌خواهم در این سال‌های باقیمانده هم بدرخشم. لیگ برتر انگلیس هم بهترین لیگ فوتبال دنیاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *