پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور

سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 774609
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.
بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان،کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با میزان در مورد آخرین وضعیت جوی کشور گفت:طی سه روز آینده درارتفاعات البرز ، زاگرس مرکزی، ارتفاعات استان‌های هرمزگان ،جنوب سیستان و بلوچستان در ساعات بعد از ظهر رگبار باران و بارش خفیف و پراکنده و همچنین کاهش دما را شاهد خواهیم بود.
 
وی افزود: به طور کلی تا پایان هفته در بیشتر مناطق جوی آرام را شاهد خواهیم بود. از بعد از ظهر جمعه و روز شنبه نیز با نفوذ جریان‌های شمالی بر روی سواحل خزر، اردبیل، شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی بارش‌های پراکنده را پیش بینی خواهیم کرد.

وی ادامه داد:طی دو روز آینده در مناطقی از شرق و جنوب شرق کشور به ویژه منطقه زابل در شمال سیستان و بلوچستان در برخی از ساعات وزش باد شدید، احتمال ریزش گردو خاک و کاهش کیفیت هوا  و دید افقی را خواهیم داشت.

رفیعی گفت:دریای خزر با توجه به نفوذ جریان‌های شمالی از بعد از ظهر جمعه مواج خواهد شد.
وی در پایان در مورد آخرین وضعیت آب و هوایی تهران گفت: آسمان تهران امروز صاف در برخی ساعات همراه  با غبار محلی به ویژه در بعد از ظهر خواهد بود. حداکثر دما امروز ۳۵ درجه و حداقل دما در این استان ۲۴ درجه بالای صفر خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *