پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری بگیران

دوشنبه ۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب: 774557
بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.
پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی به بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز، براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است:"در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

 مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحد‌های مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

 متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بازنشستگان دانشگاههای علوم پزشکی که مشترک صندوق بازنشستگی کشوری هستند اجبارا" در بانک صادرات حساب دریافت حقوق دارند و حقوقشون به این بانک واریز میشه ,نه بانک رفاه!!
Iran, Islamic Republic of
پس بازنشستگان تامین اجتماعی آیا جزو این کشور نیستند
.
Iran, Islamic Republic of
حقوق بازنشستگان را به موقع بپردازند.
Iran, Islamic Republic of
چه کسانی وام ۳۰۰ میلیونی مسکن می‌گیرند؟ فقط تنها به پولداران و سرمایه داران می دهند؟!!!
Iran, Islamic Republic of
وام 25 میلیونی فرزندان بازنشستگان / شرایط دریافت وام چیست؟.
بازنشسته تامین اجتماعی
Iran, Islamic Republic of
هر روز در رسانه ها برای بازنشستگان وام اعلام می کنند ولی متاسفانه این در حالی است که متاسفانه بنده در سال 95 بازنشسته شدم تاکنون به من وام نداده اند چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی