کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حکم شهردار جدید تهران هفته جاری ابلاغ می‌شود؟

8 شهريور 1400 ساعت 11:32

عضو شورای شهر تهران توضیحانی درباره سرانجام ابلاغ حکم شهردار جدید پایتخت و بازنگری در طرح تفصیلی منطقه 21 ارائه داد.


به گزارش جهان نیوز، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره سرانجام حکم علیرضا زاکانی اظهار داشت:هیأت رئیسه شورای شهر تهران پیگیر این موضوع است و ان‌شاءالله به زودی حکم علیرضا زاکانی شهردار جدید پایتخت انجام می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حکایت از ابلاغ حکم طی فردا دارد و این موضوع چقدر محتمل است؟ گفت: آنطور که من شنیده‌ام تعداد زیادی از احکام شهرداران مراکز استان‌ها را باید وزیر کشور امضاء کند و به دلیل دوران گذار از دولت قبلی به دولت کنونی این موضوع محقق نشده است و اکنون این قضیه زمان‌بر خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان زمان ابلاغ حکم را پیش‌بینی کرد ولی امیدوارم ابلاغ حکم شهردار تهران در اولویت باشد و زودتر این قضیه تعیین تکلیف شود.

امانی در ادامه گفت: امروز در حال بازدید از منطقه 21 تهران هستم و متأسفانه این منطقه به مشکلات فراوانی در حوزه کمبود سرانه‌ها همراه است و این قضیه توسط شورایاری‌ها و شهردار منطقه هم بیان شد.

وی گفت:‌ باید در طرح تفصیلی این منطقه تجدیدنظر شود و بر اساس مصوبه شورا و کمیسیون ماده 5 اقدامات لازم اصلاح و تغییر کند تا تأمین سرانه‌های ورزشی، فضای سبز، مذهبی و ... تأمین شود.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: فقط در برخی از محدوده‌های منطقه 21، 60 هزار نفر ساکن هستند ولی روزانه 100 هزار کارگر به این منطقه مراجعه می‌کنند در حالی که سرانه ورزشی، فرهنگی و فضای سبز برای آنها پیش‌بینی نشده و این موضوع منطقه 21 را دچار چالش کرده است.


کد مطلب: 774545

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/774545/حکم-شهردار-جدید-تهران-هفته-جاری-ابلاغ-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com