شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه سوریه در دمشق

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 774472
وزیر خارجه ایران که به سوریه سفر کرده است با وزیر خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
دیدار امیرعبداللهیان با وزیر خارجه سوریه
به گزارش جهان نيوز، فیصل المقداد وزیر خارجه سوریه در دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن خیرمقدم به وی، به مقام معظم رهبری به خاطر برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

وزیر خارجه سوریه همچنین ابراز امیدواری کرد که آیت الله رئیسی در مسئولیت جدید موفق باشد و به امیرعبداللهیان هم تبریک گفت.

 امیرعبداللهیان نیز برگزاری موفق انتخابات ریاست جمهوری در سوریه را تبریک گفت و افزود: بسیار خرسندیم سوریه از بحران‌ها خارج شد و دشمنان سوریه شکست خوردند. از رشادت‌ها و نقش سردار سلیمانی که در کنار نیروهای مسلح سوریه در شکست داعش نقش بزرگی ایفا کرد.

وی بیان کرد: امروز خون مشترک ایرانی و سوریه‌ای که به عنوان مدافعان حرم به زمین ریخته شده ضامن قوی برای تداوم روابط استراتژیک دو کشور است.

وزیر خارجه ایران در ادامه گفت: وارد مرحله جدیدی از روابط تجاری و اقتصادی دو کشور شدیم و امروز این جا هستم که بر توسعه هر چه بیشتر روابط و بر اینکه سوریه در خط مقدم مقاومت است تاکید کنیم و معتقدم سوریه مراحل سربلندی را به خوبی پشت سر گذاشته است.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *