پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

افت رتبه تهران در میان کلانشهرهای جهان

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 774463
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه رتبه تهران در میان کلانشهرها طی ۴ ساله گذشته به شدت افت کرده و به زیر ۸۰ رسیده است، گفت: دلیل عمده این افت مربوط به حوزه فاوا است.
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، علی اصغر قائمی، پس از استماع گزارش محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به اینکه در سال سوم برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری قرار داریم، گفت: سوال این است که با توجه به اینکه شعار دوره پنجم تحقق شهر هوشمند بوده است میزان دستیابی پروژه شهر هوشمند را چه حدی ارزیابی می‌کنید و به چه حجمی از موفقیت رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: رتبه شهر تهران در میان کلانشهرهای جهان از سال ۸۶ تا ۹۶ از ۱۷۶ به ۲۵ ارتقا یافت اما در این ۴ ساله گذشته رتبه تهران به شدت افت پیدا کرده و به زیر ۸۰ رسیده و دلیل عمده این افت مربوط به حوزه فاوا است.

عضو شورای شهر تهران گفت: میزان مجاز قطعی سرویس‌ها در طول یکسال باید ۵ دقیقه باشد و در طول ۲ سال بیش از ۱۰ ساعت قطعی داشته است.

وی با انتقاد از روند ممیزی، ابراز داشت: این روند تغییر بنیادی کرده و به روال‌های قدیمی بازگشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
زاکانی مقام تهران را به ۱۰ شهر برتر جهان ارتقا خواهد داد انشالله.... ببینیم چه میکند...