پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سیستان و بلوچستان موفق‌ترین استان در ازدواج

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب: 774457
از میان استان‌های کشور و پس از بررسی دقیق مستندات و گزارشات در سال ۱۳۹۹، استان سیستان و بلوچستان با ۹۷،۵ امتیاز حائز رتبه اول در امور ازدواج شد.
سیستان و بلوچستان موفق‌ترین استان در ازدواج
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، اعظم کریمی مدیر کل دفتر برنامه ریزی وتوسعه اجتماعی جوانان اعلام کرد: از میان استان‌های کشور و پس از بررسی دقیق مستندات و گزارشات در سال ۱۳۹۹، استان سیستان و بلوچستان با ۹۷،۵ امتیاز حائز رتبه اول و استان‌های آذربایجان شرقی و یزد با امتیاز ۹۷ مشترکاً حائز رتبه دوم و استان‌های فارس، کرمان ۹۶ و کهگیلویه و بویراحمد با ۹۶ امتیاز حائز رتبه سوم شدند.

وی بیان کرد: امتیازات و رتبه بندی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها در حوزه ازدواج و خانواده در سال ۱۳۹۹ در شاخص‌های:

۱- تعداد و کیفیت کارگاه‌های آموزش (قبل از ازدواج)

۲- توسعه و سنجش مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده

۳- برنامه ­و اقدامات در حوزه توسعه اجتماعی با رویکرد کاهش آسیب­های اجتماعی

۴- برنامه‌های هفته ازدواج ۵- تقویت و فعالسازی مجامع خیرین ازدواج

۶ - رصد وضعیت پرداخت تسهیلات ازدواج سنجیده شده است.

مدیر کل دفتر برنامه ریزی وتوسعه اجتماعی جوانان افزود: به طور کلی استان‌ها در این حوزه عملکرد قابل قبولی داشتند و امتیازات استان‌ها در سال ۱۳۹۹ در حوزه فعالیت‌ها و شیوه نامه‌های ابلاغی مربوط به این دفتر بسیار نزدیک به هم بود به طوری که مثلا استان زنجان با کمتر از یک امتیاز اختلاف و با ۹۵،۲۵ امتیاز حائز رتبه چهارم و سمنان و ایلام به طور مشترک و با امتیاز ۹۴،۵ حائز رتبه پنجم شدند.

در پایان کریمی ضمن تشکر از مدیران، معاونان جوانان و کارشناسان این حوزه یادآوری کرد عملکرد دقیق استان‌ها طبق شیوه نامه‌های ارسالی و تطابق فعالیت‌ها با توجه به شرایط همه گیری ویروس کرونا یکی از ارکان مهم و تاثیر گذار در امتیازات استان‌ها در این حوزه بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *