چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

زاکانی در ۲۱ روز گذشته با چه کسانی دیدار کرد؟

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰
کد مطلب: 774430
عضو شورای شهر تهران در خصوص جلسات شهردار منتخب در ۲۱ روز گذشته توضیحاتی ارائه کرد.
زاکانی در ۲۱ روز گذشته با چه کسانی دیدار کرد؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مهدی نادعلی عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، در خصوص اقدامات شهردار منتخب تهران در بیست و یک روز گذشته گفت: از روز 17 مرداد که اعضای ششمین دوره شورای شهر تهران زاکانی را به عنوان شهردار انتخاب کردند، وی جلسات متعددی با افراد متخصص و صاحب‌نظران در این حوزه داشته است. 

نادعلی ادامه داد: زاکانی در ساختمان شهرداری مستقر هستند و جاوید همچنان به عنوان سرپرست است تا حکم زاکانی توسط وزارت کشور امضا شود، اما زاکانی فرصت را از دست نداد و به طور شبانه‌رزی از زمانی که به عنوان شهردار انتخاب شده است، در حال فعالیت و برگزاری جلسات  است. 

عضو شورای شهر تهران گفت: زاکانی روحیه مثبتی در مشورت‌طلبی و خردورزی جمعی دارد و بلافاصله بعد از اینکه اعضای شورا به وی رأی دادند، فعالیت خود را آغاز کرد و حتی با برخی از نامزدهای شهرداری هم تماس داشتند.

نادعلی اضافه کرد: شهردار منتخب تهران همچنین جلسات متعددی با سرپرست فعلی شهرداری، معاونین شهرداری داشته و ارتباط خوبی برقرار است و حتی یک جلسه چندین ساعته با شهرداران مناطق ۲۲ گانه  داشته که نتایج مثبتی داشت. 

عضو شورای شهر تهران در خصوص مشاورین شهردار منتخب گفت: برخی از مشاورین زاکانی از بیرون مجموعه و بخشی از درون شهرداری هستند و تلاش می‌‌کنند تا تصمیم‌گیری‌های درست برای رفع مشکلات انجام داده و بتوانند شهر را به آبادانی برسانند. حتی زاکانی کارگروه‌های مختلفی تشکیل داده است. 

وی به برگزاری جلسات شهردار منتخب با اعضای شورا اشاره کرد و گفت: البته زاکانی از مدیران سابق شهرداری هم نقطه‌نظرات کارشناسی را دریافت کرده است. 

نادعلی در خصوص ورود نیروی جدید از بیرون به داخل شهرداری گفت: ما می‌خواهیم که از بدنه استفاده کنیم و البته خود زاکانی هم در جلسه ارائه برنامه به این موضوع مهم اصرار داشتند که تمرکز بر استفاده از نیروهای داخل شهرداری باشد، اما قطعاً دست شهردار برای انتخاب هر فرد با صلاحیت و شایسته‌ای باز است، کما اینکه شهرداران در ادوار مختلف هم این کار را انجام می‌دادند. 

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان، باتجربه و مسلط به امور شهری اشاره کرد و گفت: ما در داخل شهرداری نیروهای خوبی داریم و تقریبا بی‌نیاز هستیم. شهردار تهران جلسات تخصصی زیادی برای امورات شهر برگزار کرده تا راه‌حل‌های برون‌رفت از مشکلات مشخص شود و قطعا تلاش می‌کنیم تا اتفاقات خوبی در تهران رخ دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *