شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

کابوس ناتمام تکرار کارنامه جهادی قالیباف

يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 774402
من نمی‌گویم در مبارزه با فساد کسی کوتاه بیاید؛ باید رسیدگی کنند اگر محکوم شد هم بسیار خوب، با او برخورد کنند. آنچه که مهم است این که در دوران شهرداری آقای قالیباف تهران یک تکان بزرگ خورد.
کابوس ناتمام تکرار کارنامه جهادی قالیباف
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی در بخشی از یک مصاحبه که سایت اعتمادآنلاین آنرا منتشر کرده است در واکنش به ادعای مفتوح بودن پرونده فساد در زمان شهرداری "محمدباقر قالیباف" گفته است:

"مسئله فساد که مطرح می شود به عنوان اتهام مطرح می شود. آنچه جلو چشم ما است عملکرد او در پروژه های شهرداری است. کسی که آب می آورد کوزه شکسته هم پایش است.

من نمی‌گویم در مبارزه با فساد کسی کوتاه بیاید؛ باید رسیدگی کنند اگر محکوم شد هم بسیار خوب، با او برخورد کنند. آنچه که  مهم است این که در دوران شهرداری آقای قالیباف تهران یک تکان بزرگ خورد. خارجی‌هایی که وارد تهران می شدند در دوران قالیباف تغییرات تهران را می دیدند. من طی این مدتی که ایشان شهردار بود بارها به پایتخت کشورهای اروپایی رفتم. واقعا تغییراتی که اینجا می دیدم آنجا نمی‌دیدم. مثل آدم تغییر جدیدی در ایتالیا و پاریس بین سه تا چهار سال نمی بیند؛ اما تغییرات تهران در آن زمان خیلی چشم گیر بود. مردم این موضوعات را می‌بینند. "

سایت اعتمادآنلاین برای این مصاحبه از تیتر "اگر قالیباف مجرم شد به پرونده اش رسیدگی شود" استفاده کرده است!

*ما قضاوت درباره آنچه که حجت‌الاسلام مصباحی مقدم گفته و آنچه که اعتمادآنلاین از این مصاحبه در تیتر خود قرار داده است را بر عهده مخاطبان محترم می‌گذاریم و بر این نکته تأکید می‌کنیم که "مدیریت جهادی" در ایران دشمنانی دارند که نان خود را در لجن‌پراکنی علیه این روش مدیریتی انقلابی و سیاه‌نمایی از اوضاع کشور می‌جویند. افرادی که تا مردم را در "فتنه اقتصادی" علیه نظام اسلامی به خیابان نکشانند و حمام خون به راه نیاندازند؛ دست‌بردار نیستند.

لجن‌پراکنی و تخریب اشاره شده طبیعتا شامل هرکس دیگری هم که در طریق مدیریت جهادی قرار گیرد، خواهد شد و معتقدان و علمداران این روش مدیریتی باید بدانند که در کنار دغدغه‌های مربوط به مدیریت جهادی و خدمت انقلابی به مردم؛ با خیلی عظیمی از معاندان مدیریت جهادی نیز مواجه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله
Iran, Islamic Republic of
مومن خدا بدون تعصب موضوعات را بررسی کنیم قالیباف 12 سال شهردار تهران بود ! .