جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اجرای واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو خراسان و شرکت‌های تابعه

شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۳
کد مطلب: 774320
در ادامه طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو و زنجیره تامین و مساعدت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد و نیشابور، امکان واکسیناسیون کارکنان شرکت ایران‌خودرو خراسان فراهم شد.
اجرای واکسیناسیون کارکنان ایران خودرو خراسان و شرکت‌های تابعه
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایکو پرس، مدیر واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ایران خودرو خراسان گفت: با ظرفیت‌سازی انجام شده، این روند از هفته گذشته آغاز شده و با سرعت بیش‌تری ادامه خواهد یافت و در روزهای آینده همه کارکنان شرکت، دوز اول واکسن را دریافت خواهند کرد.

مجید سعادت، اولویت تزریق واکسن را بر اساس رده سنی کارکنان عنوان کرد و افزود: در مرکز تزریق واکسن ایران خودرو خراسان از انواع واکسن های موجود در نظام سلامت کشور استفاده می شود و همکاران می‌توانند نوع واکسن دریافتی را خودشان انتخاب کنند.

مدیر HSE ایران‌خودرو خراسان اظهار کرد: با آغاز همه‌گیری بیماری کرونا همواره تلاش کردیم تا ضمن صیانت از سلامت همکاران و خانواده‌هایشان، شرایط را برای ایجاد محیط امن کاری فراهم آوریم و این موضوع در تمامی این مدت سرلوحه امور بوده است.

گفتنی است، مدیر منابع انسانی شرکت ایران‌خودرو خراسان از سوی رییس ستاد مقابله با کرونای گروه صنعتی ایران خودرو، به عنوان ناظر و هماهنگ کننده طرح واکسیناسیون کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو در استان انتخاب و این شرکت علاوه بر کارکنان خود، هماهنگی واکسیناسیون کارکنان شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو در سطح استان را به عهده خواهد داشت.
 
برچسب ها: رپورتاژ
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *