پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

آمادگی آمریکایی‌ها برای حملات بیشتر در کابل

جمعه ۵ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴
کد مطلب: 774246
روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی مستقر در کابل خود را آماده حملات بیشتر داعش کرده‌اند.
آمادگی آمریکایی‌ها برای حملات بیشتر در کابل
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه واشنگتن پست امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی خود را برای حملات بیشتر داعش در کابل آماده کرده‌اند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه این گزارش گفت: نیرو‌های مستقر در کابل می‌گویند حملات داعش ممکن است شامل استفاده از خودرو‌های بمب‌گذاری شده و شلیک راکت به فرودگاه کابل باشد.

علاوه بر این یک مقام امنیتی غربی اعلام کرد روند تخلیه غیرنظامیان از کابل بعد از دو حمله در نزدیکی این فرودگاه که ده‌ها کشته و زخمی بر جای گذاشت، شدت گرفته است.

فرانک مک‌کنزی، ژنرال تفنگداران دریایی آمریکا و فرمانده فرماندهی مرکزی این کشور موسوم به سنتکام روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: ما معتقدیم آن‌ها (داعش) قصد دارند حملات بیشتری انجام دهند و ما انتظار داریم این حملات ادامه یابد.

او در ادامه اعلام کرد نیرو‌های آمریکایی اطلاعات خود را با گروه طالبان که در ایست‌های بازرسی خارج از فرودگاه مستقر بودند، به اشتراک می‌گذارند.

گفتنی است روز گذشته در حمله انتحاری عناصر داعش به نزدیکی فرودگاه کابل ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا جنایتکار شماره یک باید به شکست خود در جهان اعتراف کند.