پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

مخبر: قول‌های رئیس جمهور باید ماهانه چک شود

پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 774155
معاون اول رئیس جمهور در نخستین جلسه هیأت دولت سیزدهم خطاب به رئیسی گفت: آقای رییس‌جمهور قول‌های شما احصا شده و باید زمان آن مشخص شود. وزرا هم قول‌هایی که در برنامه‌های خود و کمیسیون داده‌اند باید احصا کند و با جدول‌بندی و زمان‌بندی ماهانه چک شود‌.
مخبر: قول‌های رئیس جمهور باید ماهانه چک شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، محمّد مخبر، معاون اول رییس جمهور، صبح امروز (پنجشنبه 4 شهریور) در نخستین جلسه هیأت دولت خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی شما در دوران انتخابات قول‌هایی داده‌اید و مردم شما را به صدق می‌شناسند، منتها این نمی تواند دائم باشد اگر ادامه دار نباشد. این موضوع هم صرفاً دست شما نیست. همه قول‌هایی که شما داده اید در وزارت خانه‌ها باید اجرایی شود.

وی ادامه داد: وزرا هم در مجلس قول هایی داده اند. از دیروز رؤسای کمیسیون‌های مجلس با من تماس گرفتند و گفتند قول‌هایی که توسط وزرا داده شده چه می‌شود. 

مخبر ادامه داد: آقای رییس‌جمهور قول‌های شما احصا شده و باید زمان آن مشخص شود. وزرا هم قول‌هایی که در برنامه‌های خود و کمیسیون داده‌اند باید احصا کند و با جدول‌بندی و زمان‌بندی ماهانه چک شود‌.

معاون اول رئیس جمهور افزود: مثلاً اگر آقای قاسمی قرار است یک میلیون مسکن بسازد باید مشخص بشود که ماهی ۸۰ تا ۹۰ خانه ساخته شود و طوری باشد که پیشرفت فیزیکی آن معلوم باشد.

مخبر با اشاره به وضعیت ارزش پول ملی گفت: باید احیای ارزش پول ملی را از وعده های خودمان بدانیم و آن را عملی کنیم. این موضوع هم با تولید اتفاق می افتد.

معاون اول رئیس جمهور تأکید کرد: باید روند عملی شدن وعده های وزرا بررسی و کنترل شود و طوری نباشد که آخر سال ببینیم خدای ناکرده این وعده ها به نتیجه نرسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *