پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

آیا واکسن نورا به سایر کشورها صادر می‌شود؟

پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 774118
رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) به بیان توضیحاتی در خصوص برنامه تولید کنندگان واکسن نورا برای صادرات و اهدای این واکسن به سایر کشورها پرداخت.
آیا واکسن نورا به سایر کشورها صادر می‌شود؟
به گزارش جهان نيوز،حسن ابوالقاسمی رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) در گفت‌وگو با میزان در خصوص برنامه تولید کنندگان واکسن نورا برای صادرات و اهدای این واکسن به سایر کشور‌ها گفت: اگر به امید خدا فاز‌های مطالعاتی ما موفقیت‌آمیز سپری شود و به تولید برسیم، حتما برنامه صادرات خواهیم داشت، چرا که واکسیناسیون باید در تمام کشور‌های منطقه انجام شود تا ما بتوانیم ادعا کنیم که شیوع کووید کاهش پیدا می‌کند.   

رییس دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ضمن اشاره به اینکه اگر یک کشور پاک باشد و بقیه کشور‌ها آلوده باشند، امکان ورود مجدد بیماری وجود دارد و امکان قطع زنجیره انتقال نیست، افزود: باید در کشور‌های مختلف واکسیناسیون انجام شود تا یک منطقه از انظر شیوع بیماری وضعیت رو به بهبودی را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا کنون از سوی کشور‌های دیگر پیشنهادی برای خرید واکسن نورا داشتید؟، توضیح داد: خیر، تا کنون چنین پیشنهادی نداشتیم و هنوز به آن مرحله نرسیده ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشورهای منطقه زدن رفت تموم شد
United States
اول صادرات... بارک الله....