پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

رئیسی: نگاه امام به مردم تشریفاتی نبود

پنجشنبه ۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۶
کد مطلب: 774108
رئیس جمهور با بیان اینکه محور در این دولت امانتداری برای خدمت به مردم است گفت: در منظومه فکری امام راحل خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای و مفهوم خاصی دارد.
رئیسی: نگاه امام به مردم تشریفاتی نبود
به گزارش جهان نيوز،
رئیس جمهور و اعضای دولت سیزدهم صبح روز پنج شنبه همزمان با هفته دولت و در نخستین روز پس از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزیران دولت، با حضور در حرم مطهرامام راحل با آرمان‌های رهبرفقید انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
 
آیت‌الله سید «ابراهیم رئیسی» با بیان اینکه در اندیشه امام خمینی (ره) انگیزه خدمتگزاری، خدمت به مردم برای خداست، گفت: در منظومه فکری امام راحل خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای و مفهوم خاصی دارد. یک منفعت گرا داریم که اساس خدمت این است که انسان منافع خود را در نظر می‌گیرد و برای اینکه منفعت ببرد خدمت می‌کند.
 
رئیس جمهور بیان کرد: نوعی دیگر از خدمت است که از در دوستی یا انسان مدارانه وارد خدمت می‌شود این هم نوعی از خدمت است. لکن در منظومه فکری ما و در تاکید فرمایشات رهبری انقلاب خدمت به مردم برای خداست. اولین گام در این خدمت خداباوری و باور داشتن است که ما درخدمت خداوند و در محضر او هستیم قبل از اینکه بخواهیم به دیگران پاسخگو باشیم به خدا باید پاسخگو باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *