کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضایی: ماجرای اوین سریع بررسی شود

3 شهريور 1400 ساعت 11:36

رئیس مجلس شورای اسلامی از مامور شدن کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای رسیدگی به ماجرای فیلم‌های زندان اوین خبر داد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، ابراهیم رضائی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی گفت:  با توجه به حاشیه ها نسبت به فساد و مسائل مطرح شده درباره وزیر پیشنهادی نفت، درخواست دارم که  سخنان نادران کاملا بیان و پاسخ داده شود.

وی در ادامه بیان کرد: اخطار من بر اساس اصل دوم قانون اساسی است. فیلم‌ها  و تصاویری از زندان اولین منتشر شده که مایه تاسف از اجحاف در حق زندانیان است و دستمایه حمله به اعضای دستگاه قضا شده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود:  باید با عاملان انتشار این فیلم ها برخورد شود و علاوه بر این، خلاف چند مامور را نباید به  پای عملکرد کل دستگاه عظیم قضا تسری داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  توضیح داد: رسانه‌های اجاره‌ای سعودی و  رسانه‌های ملکه در حال موج سازی روی این وضعیت هستند و به بیان انتقاداتی درباره شرایط زندان‌های ما می پردازند؛ در صورتی که بر اساس بازدیدی که از زندان ها کشور داشته ام وضعیت زندان‌های ما متفاوت است و روا نیست به این بهانه مورد حمله قرار بگیرند.

 
رضائی افزود: برای بررسی سریع فیلم های زندان اوین اقدام و با عوامل احتمالی آن برخورد قاطع شود، زیرا ویژگی شاخص انقلاب این بوده که در مقابل فساد و خاندان‌های پر ادعا و طبری‌ها برخورد ایستاده است.

قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه در پاسخ به اظهارات این نماینده بیان کرد: درباره فیلم های پخش شده از زندان اولین کمیسیون اصل نود این موضوع را دنبال می‌کند و اطلاع رسانی خواهد شد.


کد مطلب: 774033

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/774033/رضایی-ماجرای-اوین-سریع-بررسی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com