جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ربایش هواپیمای اوکراینی تکذیب شد

سه شنبه ۲ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 773924
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب ادعای ربایش هواپیمای اوکراینی گفت: این هواپیما دیروز در فرودگاه مشهد سوختگیری کرد و ساعت ۲۱:۵۰ دقیقه در فرودگاه کیف فرود آمده است.
ربایش هواپیمای اوکراینی تکذیب شد
به گزارش جهان نيوز، محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت‌‌وگو با تسنیم، با اشاره به ادعای اوکراینی‌ها درباره هواپیمای این کشور، اظهار کرد: این هواپیما دیروز در فرودگاه مشهد اقدام به سوخت‌گیری کرد.

وی با بیان این‌که این هواپیما بلافاصله پس از سوخت‌گیری از فرودگاه مشهد به‌سمت کیف پرواز کرد، ادامه داد: طبق رصد همکاران سازمان هواپیمایی کشوری ساعت 21 و 50 دقیقه شب گذشته به‌وقت تهران این هواپیما در فرودگاه کیف فرود آمده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: ادعای ربایش هواپیما و گم‌ شدن آن کاملاً از طرف سازمان هواپیمایی کشوری تکذیب می‌شود.

هفته گذشته نیز به‌دنبال ناآرامی‌های افغانستان، یک فروند هواپیمای کام‌ایر این کشور به‌منظور سوختگیری در فرودگاه ارومیه فرود آمد و سپس به‌مقصد کیف اوکراین پرواز کرده بود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *