کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شناسایی خانه شیطان در تهران! +تصاویر

مشرق , 1 شهريور 1400 ساعت 8:43

چند وکیل حقوق بشری با سفید سازی تحریم ها؛از یک سو علیه ایران پرونده سازی کرده و از سوی دیگر برای روند واکسیناسیون مردم اشک تمساح می‌ریزد!


به گزارش جهان نیوز، «آن‌قدر به مردم ایران فشار بیاورید تا نظام مجبور به مذاکره با آمریکایی‌ها شود» شاید با شنیدن این جمله گمان کنید که این عبارت در وصف افزایش تحریم‌ها را یکی از سرکردگان رژیم صهیونیستی یا عضوی از وزارت خارجه دولت آمریکا به‌کاربرده است، اما با یک جستجوی ساده متوجه می‌شویم گوینده این جملات یکی از اعضای ارشد کانون مدافعان حقوق بشر در ایران است!
 

تشکیلاتی که با همکاری چند وکیل و تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب تشکیل‌شده و نقش آن دیدبانی و رصد فعالیت‌های حقوق بشری و تهیه گزارش علیه ایران و ارسال آن به نهادهای بین‌المللی است. سردسته این شبکه شیرین عبادی دارنده مدال نوبل صلح حقوق بشر است که مدتی قبل از کشور متواری شده، اما برخی از اعضای این تشکیلات همچنان در کشور فعال بوده و به‌صورت سیستماتیک با این وکیل ضد ایرانی در ارتباط هستند.

البته شیرین عبادی  چهره‌‌ای منفور میان ایرانیان محسوب می‌شود؛ او مدتی قبل از آغاز بازی‌های المپیک از چند کشور غربی خواسته بود کل ورزش ایران را تحریم کرده و اجازه حضور ورزشکاران کشورمان در این بازی‌ها را ندهد.

عبادی در توجیه این اقدام گفته بود: اعتراضات ورزشکاران به‌جایی نمی‌رسد، بنابراین از کلیه فدراسیون‌های ورزشی جهان خواهش می‌کنم تا به مدت یک سال ایران را محروم کنند و اجازه شرکت بین‌المللی در هیچ زمینه‌ای به دولت ایران ندهید. به ندای مردم ایران گوش کنید، مردم ایران مخالف دخالت سیاست در امری مانند ورزش هستند.

این اظهارنظر جنجالی از سوی وکیل آمریکایی‌ها در ایران با واکنش گسترده عمومی و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. یکی از کاربران این رسانه‌ها در واکنش به اقدام رئیس کانون مدافعان حقوق بشر نوشت: خانم عبادی شما غلط می‌کنید به‌جای من اظهارنظر می‌کنید! یکی دیگر از کاربران نیز در وصف حال عبادی او را «وکیل مدافع شیطان» خوانده بود.

آش این اظهارات آنقدر شور بود که عباس عبدی روزنامه نگار  اصلاح‌طلب، با تشبیه عبادی به «جلاد روهینگیا» که او نیز پیش از این برنده جایزه صلح نوبل بوده، نوشت: «برخی ایرانیان آن سوی آب نیز هیزم‌کش این جنایت شده‌اند. هنگامی که آنگ‌سان سوچیِ ایرانی خواهان تحریم این مردم شود از ترامپ و پمپئو چه انتظاری می‌توان داشت.»

 


تأسیس خانه شیطان در مرکز تهران
 کانون مدافعان حقوق بشر سال ۱۳۸۱ با هدایت چند سرویس امنیتی خارجی توسط شیرین عبادی تشکیل می‌شود. علاوه بر خانم عبادی چند وکیل پرحاشیه استخوان‌بندی اصلی این شبکه را تشکیل می‌دهند.

عبادی اعلام می‌کند از محل درآمدهای حاصل از جایزه نوبل هزینه‌های کانون را پرداخت کرده است؛ اما مدت زمانی بعدمشخص می‌شود که «کانون مدافعان حقوق بشر» تنها یک سازمان پوششی برای انجام اقدامات ضدانقلاب بوده و نقش این محفل حقوقی بیش از یک‌نهاد ناظر قضایی است. ژینوس سحابی ازجمله افرادی است که با این مجموعه به‌اصطلاح حقوق بشری ارتباط سازمانی دارد. سحابی از اعضای اصلی فرقه ضاله بهاییت در ایران است. سبحانی بعدها در اعترافات خود از ارتباط میان دفتر عبادی و رهبران فرقه بهاییت پرده برداشت.

 بنا به دستور بیت العدل (مرکز اداری فرقه) بهاییان در ایران نباید به‌صورت آشکار در امور سیاسی واردشده و تبلیغات اولویت فعالیت آن‌ها محسوب می‌شود. اما شیرین عبادی با انتخاب سبحانی به‌عنوان منشی دفترش او را سر پل ارتباط میان اعضای کانون؛ اعضای فرقه بهائیت و برخی روزنامه نگاران و فعالان سیاسی اصلاح طلب می‌کند.

ژینوس سبحانی در کارگاه آموزش روزنامه نگاری شمس الواعظین
 
سبحانی پس از انتخابات سال ۸۸ در کوران فتنه روز عاشورا و در حین انجام اقدامات هتاکانه همراه با تعدادی دیگر از اعضای فرقه ضاله بهائیت بازداشت شد. او در اعترافات صریح خود به نقش سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی (موساد) در سازمان‌دهی تجمعات و ارتباط با کانون به‌اصطلاح حقوق بشری عبادی اعتراف کرد.

فعالیت شیرین عبادی در جهت حمایت از بهاییت به حدی است که مرکز جهانی بهاییت موسوم به «بیت العدل اعظم» واقع در «سرزمین‌های تحت اشغال رژیم صهیونیستی» از ایشان تقدیر می‌کند. در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۰۷ در گزارشی که به بیت العدل ارسال می‌شود از شیرین عبادی و کانون مدافعان حقوق بشر به دلیل برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی با عنوان «حق آموزش‌وپرورش» در ۲۶ مهر ۱۳۸۶ قدردانی می‌گردد. در این گزارش از شیرین عبادی و اعضای کانون غیرقانونی مدافعان حقوق بشر در ایران با عنوان «احبای عزیز» نام‌برده می‌شود و در ادامه چنین می‌آید: «برگزاری این کنفرانس، نشانه‌ای از حسن نیت و صداقت مسئولین کانون می‌باشد. بیت العدل توصیه می‌کند که هیئت یاران در نامه‌ای خطاب به کانون مدافعان حقوق بشر از حسن نیت، صداقت و شجاعت ایشان در دفاع از حقوق جامعه بهایی تشکر کنند.»

وابستگی عبادی به رژیم صهیونیستی به حدی است که جورج سورس نیز از او تقدیر می‌کند. شیرین عبادی به دعوت «جان وستون» و «اسکات رید»، نمایندگان حزب محافظه‌کار پارلمان کانادا وارد این کشور شده و قرار می‌شود سخنرانی‌های مختلفی را علیه جمهوری اسلامی ایران در شهرهای کانادا ایراد کند. اسکات رید، نماینده پارلمان کانادا، از مادری یهودی زاده شده است و جزء سیاستمداران حامی رژیم صهیونیستی در این کشور به‌حساب می‌آید. جان وستون نیز رابط دولت کانادا با جامعهٔ ایرانیان مقیم این کشور است. دراین‌بین اسکات رید نماینده پارلمان کانادا و حامی صهیونیست‌ها، عبادی را هم‌ردیف با بهاییان، هم‌جنس‌بازان و فراریان مخالف جمهوری اسلامی قرار می‌دهد و می‌گوید: «عبادی تنها کسی است که از آن‌ها دفاع می‌کند».

یکی از افرادی که در جلسات کانون مدافعان حقوق بشر شرکت داشته و با اعضای آن ارتباط گرفته درباره این تشکیلات می‌گوید:
«کانون عبادی به همه‌چیز شبیه بود جز دفتر کار؛ در اولین روزی که به جلسه این مجموعه رفتم؛ تعدادی زن و مرد را دیدم که بدون رعایت موازین شرعی باهم در ارتباط هستند؛ مشروبات الکلی مصرف می‌کنند و حقوق بشر برایشان سوژه ای سیاسی برای ایجاد فشار بر گردن مردم ایران ذیل عنوان تحریم است. دریکی از جلسات با عنوان شورای ملی صلح از آن‌ها شنیدم که باید ایران را متهم به جنگ‌افروزی کنیم تا با فشار خارجی حکومت خلع سلاح شود!» شورای ملی صلح طرح عقیم مانده عبادی در همکاری با اعضای نهضت آزادی (منافقین) و گروهک ملی مذهبی بود؛ پروژه این گروه برجسته کردن نقش ایران به‌عنوان یک عامل خطرآفرین در جهان بود.

جلسه شورای ملی صلح

شیرین عبادی پس از اعلام استرداد ایران از طریق اینترپل تحت حمایت مستقیم وزارت خارجه آمریکا درآمده و فاز دوم عملیات روانی تحت پوشش حقوق بشر در ایران را آغاز می‌کند. او در اولین سخنرانی خود در هلند اسلام را زن‌ستیز خوانده و در جملاتی موهوم آن را یک بیماری مانند بیماری هموفیلی خوانده که از مادر به فرزند نسل به نسل منتقل‌شده است.

کینه‌توزی این پیرزن به ایران و اسلام به‌قدری است که در آن سخنرانی می‌گوید: اگر به این پناه‌جویان زبان و فرهنگ یاد بدهید می‌توانند شهروندانی بدون خطر برای شما باشند! سخنان عبادی مورد توجه گروه‌های نئونازی و دست راستی در اروپا قرارگرفته و یکی از نمایندگان افراطی هلندی پس از سخنرانی شیرین عبادی مسلمانان خاورمیانه را ویروسی می‌نامد که باید اروپا را از آن واکسینه کرد.

سر حلقه‌های شبکه پیرزن فتنه‌گر
پس از متواری شدن عبادی از ایران، چند همکار او سعی کردند جای خالی او را در تهران پر کنند. این افراد با ایجاد ارتباط مستقیم با عبادی دستورات ارجاع شده توسط میز ایران در وزارت خارجه آمریکا را موبه‌مو اجرا می‌کنند.

قاسم شعله‌سعدی، نسرین ستوده، عبدالفتاح سلطانی، امیرسالار داوودی، هدی عمید، آرش کیخسروی، شادی صدر، هوتن کیان، مصطفی دانشجو، امیر اسلامی، امید بهروزی، فرشید یدالهی، محمدعلی دادخواه، ملیحه دادخواه، امیر رییسیان، سارا صباغیان، بهاره دولو، فرخ فروزان، پیام درفشان، مصطفی نیلی، لیلا حیدری؛ مهدی محمودیان؛ محمدرضا فقیهی، محمدهادی عرفانیان کاسب، مریم افرافراز و لیلا حیدری از جمله افرادی هستند که در داخل و خارج از کشور با عنوان پوششی وکیل با شیرین عبادی همکاری کرده‌اند.

تحریک جامعه به مقابله با قوانین کشور از جمله حجاب؛ تولید گزارش‌های جعلی از وضعیت حقوق بشر در ایران و ارسال منظم آن به گزارشگر سازمان ملل و ارتباط با برخی از گروه‌های معاند و برانداز بخشی از کارنامه این گروه در سال‌های اخیر  است.

نکته قابل‌تأمل آنکه در طی سال‌های اخیر شبکه ضدانقلاب عبادی دست به یارگیری‌های جدید نیز زده است. این شبکه محفلی با اغفال برخی وکلا و دادن وعده‌هایی چون گرفتن اقامت در خارج از کشور و کسب جایزه‌های بین‌المللی برای جذب نیرو تلاش کرده است.


 

 نسرین ستوده از جمله اعضای این حلقه است که برخی اقدامات ضدامنیتی به او سپرده شده است

تحریم دارو و درخواست واکسن!
با آغاز فراگیری بیماری کرونا در جهان درحالی‌که کشورمان با تحریم‌های شدید مالی از سوی غرب روبرو بود؛ عبادی و دستیارانش با پرونده‌سازی سعی کردند مانع از فروش واکسن به ایران شوند.

عبادی با شرکت در پنل های های پوششی حقوق بشری همراه با تجزیه طلبان و گروه های معاند دولت های غربی را تشویق به تحریم مالی ایران کرده و از سوی دیگر با انتشار بیانیه برای روند واکسیناسیون اشک تمساح می ریخت.

وزیر بهداشت در واکنش به این طراحی جنایت کارانه اعلام کرد که ایران به دنبال آن است که واکسن بخرد؛ اما دولت های غربی تمامی مسیرهای مالی انتقال پول به ایران را بسته اند! سعید نمکی اعلام کرد حتی سازو کار کواکس نیز حاضر نیست به ایران واکسن بدهد.

 

 


اخیرا باند مدافعان حقوق بشر با تهیه یک نامه و انتشار آن در فضای مجازی سعی کردند با وارونه نمایی؛ جنایت علیه بشریت از سوی دشمنان انقلاب اسلامی را تحریف کنند.

این گروه به‌اصطلاح حقوق بشری به‌جای آنکه دولت‌های متخاصم را به خاطر محروم کردن ۸۵ میلیون ایرانی از دسترسی سریع به خدمات بهداشتی (ازجمله خط تولید واکسن) محکوم کنند. در همکاری با رسانه‌های متصل به سازمان سیا جای جلاد و شهید را عوض کرده و دست به سیاه نمایی زده‌اند.

این گروه دست‌نشانده در حالی با جمع‌آوری امضا به دنبال تحریک اذهان عمومی است که پیش‌ازاین عبادی از دولت‌های غربی خواسته است که ایران تحریم همه‌جانبه شود! برخی از امضاکنندگان این نامه ارتباط تشکیلاتی با محفل حقوق بشری عبادی دارند.

این گروه در حالی ایران را متهم به عدم واردات واکسن از دولت متخاصم آمریکا کرده است که واشنگتن تا آخر اردیبهشت ماه امسال به هیچ عنوان واکسن‌های تولیدی‌اش رو صادر نکرد. حتی به متحدینی مانند کانادا که سیصد میلیون دز پیش‌خرید کرده بود هم واکسن نداد!

از اواخر اردیبهشت آمریکایی ها تحت فشار جامعه بین المللی تنها ۲۰ میلیون دوز واکسن صادر کردند، بخش زیادی از این عدد تنها به دو کشور کانادا؛ مکزیک و نیز ترکیه به عنوان شرکای کاخ سفید صادر شد. واضح  است که حتی اگر واردات واکسن از آمریکا ممنوع نمی شد؛ باز هم آن ها حاضر نبودند حتی یک دوز واکسن به ایران بدهند.

اما کانون ضدحقوق بشری عبادی به جای آنکه به سیاست های آپارتایدی آمریکایی ها اعتراض کنند، با تشکیل یک کمپین حقوقی به سفیدسازی تحریم ها پرداخته اند. عادی کردن تحریم های دولت های غربی هم ردیف با جنایت جنگی بوده و لازم است  دستگاه قضایی و نهادهای ناظر با عوامل همکار با دولت های متخاصم برخورد های قانونی لازم را انجام دهند.


در همراهی شبکه جنایتکار عبادی با سرویس های امنیتی و خرابکار غرب همین بس که دو سال قبل این گروه به‌جای اعتراض به تروریسم اقتصادی و افزایش بار تحریم‌های تروریستی علیه ایران؛ خواهان ورود پزشکان بدون مرز به ایران شده‌اند. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص‌شده است که گروه متقاضی ورود به ایران هیچ‌کدام پزشک نبوده و به‌جای متخصص پنج مهندس همراه با چندتخته پتو در پوشش پزشک قصد ورود به ایران را داشته‌اند.

شبکه پیچیده و هرمی عبادی با همکاری چند شبکه رسانه‌ای فارسی زبان به‌صورت ۲۴ ساعته در حال برنامه‌ریزی علیه کشور است؛ این گروه ساخته‌وپرداخته جایزه‌های غرب است که کارکردشان ‌تولید رهبران مصنوعی و جنبش‌های دروغین، تزریقی و وارداتی است.

آخرین حکومت تربیت‌شده توسط غربی‌ها و عناصری چون عبادی و همکاران داخلی‌اش در منطقه (افغانستان) هفته قبل با ضربه‌ای کوچک از هم پاشید و غرب‌پرستان مدعی وکالت و حقوق بشر، از چرخ‌های هواپیمای آمریکا سقوط کردند.


کد مطلب: 773790

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773790/شناسایی-خانه-شیطان-تهران-تصاویر

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com