جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

احمدی‌بیغش: سیاست مذاکرات برجامی تغییر کند

دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 773785
درست نیست که سیاست دولت قبل در مذاکرات را ادامه دهیم و باید رویه ما در مذاکرات تغییر کند.
احمدی‌بیغش: سیاست مذاکرات برجامی تغییر کند
به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی بی‌غش در گفتگو با مهر درباره آینده برجام، اظهار داشت: دولت رئیسی قطعاً منتظر رویکرد و عکس العمل طرف مقابل خواهد ماند چرا که سیاست ما در زمینه برجام کاملاً مشخص و ترسیم شده و مبتنی بر عزت و مصلحت است.

وی بیان کرد: آمریکا باید بدون هیچ گونه پیش شرطی به برجام بازگردد، تحریم‌های ایران باید به صورت کامل از بین برود و راستی‌آزمایی شود تا در این شرایط روند مذاکرات ادامه یابد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکا و اروپایی‌ها باید به برجام واقعی بازگردند چرا که الان هم ادعا دارند که در برجام هستند اما به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

احمدی بی‌غش ادامه داد: الان فقط نامی از برجام باقی مانده است و برجام هیچ محتوایی ندارد و از داخل پوچ است. ایران باید به فکر خودش باشد و دولت هم موظف است که نقشه راهی را برای سیاست خارجی و رفع تحریم‌ها در نظر گیرد و بر اساس آن راه خودش را ادامه دهد و حرکت کند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: برجام برای ما هیچ‌گونه ثمر و عایدی نداشته است و مردم فقط چندین سال معطل آن شدند. درست نیست که سیاست دولت قبل در مذاکرات را ادامه دهیم و باید رویه ما در مذاکرات تغییر کند.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه ما از اول گفتیم که کسانی که از برجام خارج شدند، باید به آن بازگردند و برجام باید به حالت واقعی خود برگردد و همه تحریم‌های ایران باید لغو شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اظهار داشت: برجام باید عادلانه و به گونه‌ای باشد که همه طرف‌های برجامی تعهدات خود را عملیاتی کنند و باید منافع طرفین در آن مورد توجه قرار گیرد و نباید منتظر غربی‌ها بمانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *