چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۱

آپارتمان در منطقه زعفرانیه متری چند؟

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 773604
آپارتمان‌های محله زعفرانیه حداقل متری ۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاشته می‌شود و ممکن است تا متری ۱۷۰ میلیون تومان و بیشتر هم برسد.
آپارتمان در منطقه زعفرانیه متری چند؟
به گزارش جهان نيوز، زعفرانیه یکی از محله‌های شمال تهران است؛ این محله در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد و جز گران‌ترین محله‌های پایتخت محسوب می‌شود که قیمت مسکن در آن چند برابر متوسط قیمت مسکن در تهران است. 
 
یک کارشناس مشاور املاک در زعفرانیه در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین در رابطه با قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: قیمت مسکن در زعفرانیه در حداقلی‌ترین حالت از متری 60 میلیون تومان شروع می‌شود؛ البته این واحدها در شرایطی است که مالک بخواهد واحد سریعا به فروش برود و به پول واحد نیاز داشته باشد.

واحدهای نوساز زعفرانیه از متری 110 الی 100میلیون تومان شروع می‌شود و به طور معمول تا متری 170 الی 180 میلیون تومان می‌رسد؛ البته ممکن است واحدهای گران‌تر هم پیدا می‌شود که خانه‌های لوکس با ارقام گران‌تر معامله می‌شود.
 
وی در پاسخ به این سوال که با 10میلیارد تومان چه واحدی می‌توان در زعفرانیه خریداری کرد پاسخ داد: با این رقم می‌توان یک خانه حدودا 150متری و 15سال ساخت در این محله خرید؛ به گفته وی با این بودجه نمی‌توان در زعفرانیه واحد نوساز خرید؛ چراکه متراژ خانه‌ها بالاست و خانه‌های نوساز نیز خود قیمت بالایی دارد.
 
این کارشناس مشاور املاک همچنین گفت: میانگین قیمت واحدها در زعفرانیه بالای 100میلیون تومان در ازای هر متر مربع است؛ قیمت مسکن در این محله کاهشی نداشته و همواره روندی صعودی و یا نهایتا رکود را طی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
حتما ۴ واحد میخرم!!!