پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

زمان پخش سریال جدید شبکه پنج

شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 773571
تصویربرداری سریال «زن زندگی، مرد زندگی» ۲۷ مردادماه به پایان رسیده است و پخش آن از اول شهریورماه آغاز می‌شود.
زمان پخش سریال جدید شبکه پنج
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، مدتی است که شبکه پنج سیما تیزر سریالی جدید با نام «زن زندگی، مرد زندگی» به تهیه‌کنندگی رضا جودی و نویسندگی فهیمه سلیمانی را پخش می‌کند که به نظر می‌رسد قصد دارد پس از پایان پخش سریال «فرشتگان بی‌بال» این اثر را روی آنتن بفرستد.

پیش تولید این سریال از بهمن ۹۹ آغاز شد و از ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ جلوی دوربین رفت.

براساس شنیده‌های خبرنگار دانشجو، ۲۷ مردادماه تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است و «زن زندگی، مرد زندگی» از یکم شهریورماه روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

طبق شنیده‌ها هنگام شروع تصویربرداری و در حین کار یعنی ۲ نوبت از همه عوامل تست پی سی آر گرفته شده است و در زمان کار هر کس که به کسالتی برمی‌خورد و یا سرفه می‌کرد در حقیقت مشکوک بود، تست گرفته می‌شد.

این روز‌ها کار‌های پس تولید در حال انجام است از جمله اینکه تاکنون ۲۰ قسمت از ۲۶ قسمت سریال تدوین شده است که تدوین فاز اول برعهده سمیرا غلامزاده و تدوین فاز دوم برعهده مهدی جودی بوده است.

همچنین موسیقی کار توسط بهنود یخچالی در فاز اول و پالیز شاه‌محمدی در فاز دوم و صداگذاری توسط عرفان ابراهیمی نیز در حال انجام است.

«زن زندگی، مرد زندگی» ۲۶ قسمت اپیزودیک است که کارگردانی ۱۳ قسمت فاز اول برعهده غلامرضا رمضانی و کارگردانی ۱۳ قسمت فاز دوم برعهده مسعود شاه‌محمدی بوده است. لوکیشن و برخی از بازیگران ۲ فاز این سریال نیز متفاوت هستند.

این سریال قصه زوجی را روایت می‌کند که هشت سال از زندگی مشترک آن‌ها می‌گذرد و با وجود تفاوت‌های فرهنگی و خانوادگی که با هم دارند، اما روز به روز رابطه‌شان گرم‌تر و بهتر می‌شود.

میثم رازفر و خاطره حاتمی از جمله بازیگرانی هستند که در هر ۲ فاز این سریال حضور دارند.

شهین تسلیمی، محمود جعفری، نعیمه نظام دوست، سروش جمشیدی، فرزانه سهیلی و صبا گرگین پور بازیگران فاز اول «زن زندگی، مرد زندگی» هستند.

بازیگران فاز دوم این سریال نیز عبارتند از عزت الله مهراوران، لیلی فرهادپور، رضا یردانی، کتایون بختیاری، سامان دارابی، آیدا نامجو و...

برخی از عوامل «زن زندگی، مرد زندگی» عبارتند از مدیر تصویربرداری: آرش خلاقدوست (فاز یک) و علی غلامی (فاز دو)، طراح صحنه و لباس: کینوش ایزدی (فاز یک) و حمید شهیری (فاز دو)، صدابردار: امید عاشوری، طراح گریم: محسن دارسنج و مدیرتولید: آریا اردستانی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *