جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

پنتاگون: با طالبان در تماس هستیم

پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب: 773435
سخنگوی وزارت دفاع آمریکا عصر پنجشنبه تصریح کرد واشنگتن با طالبان در تماس است.
پنتاگون: با طالبان در تماس هستیم
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، سخنگوی پنتاگون عصر پنجشنبه تصریح کرد واشنگتن برای تسهیل عملیات خروج از افغانستان با طالبان در تماس است. سخنگوی پنتاگون گفته به منظور تسهیل عبور غیرنظامیان به سمت فرودگاه کابل با طالبان در تماس است و این عملیات به خوبی پیش می‌رود.

او تصریح کرد هواپیماهای نظامی آمریکا هم‌اکنون برای انجام عملیات‌های نظارتی و تکمیل فرایند خروج در حال پرواز بر فراز افغانستان هستند. سخنگوی وزارت دفاع آمریکا تصریح کرد هنوز در خصوص تغییر ضرب‌الاجل حضور آمریکا در افغانستان تصمیمی اتخاذ نشده است.

سخنگوی وزارت دفاع آمریکا خاطرنشان کرد آمریکا ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰۰ نفر را از کابل خارج کرده است. او همچنین گفت در حال حاضر بیش از ۵۲۰۰ سرباز آمریکایی در کابل مستقر شده‌اند.سخنگوی پنتاگون گفت که آمریکا به طالبان هشدار داده هر گونه حمله به شهروندان آمریکایی یا اخلال در فرایند خروج شهروندان از فرودگاه با زور نظامی پاسخ داده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
۶ هزار شهروند آمریکایی به زودی از کابل خارج می شوند
Iran, Islamic Republic of
که حدود ۳۵۰ نفر از آن‌ها آمریکایی هستند تاکنون در افغانستان چه غلطی می کردند.
Iran, Islamic Republic of
آمریکا، ناتو، طالبان، در این مدت 21 سال ثابت کردند که هر سه تروریست هستند.