جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

واکنش دختر اشرف غنی به فرار پدرش

چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 773371
مریم غنی، دختر اشرف غنی با ارسال پیامی در شبکه‌های اجتماعی به فرار پدرش از افغانستان واکنش نشان داد.
واکنش دختر اشرف غنی به فرار پدرش
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مریم غنی، دختر اشرف غنی، رئیس جمهور سابق افغانستان در واکنش به فرار پدرش از افغانستان با انتشار پیامی در حساب کاربری اینستاگرام خود گفته است احساس پوچی و خلاء کرده است.

او در این پیام نوشت که عصبانی و اندوهگین است و برای خانواده، دوستان و همکارانی که در افغانستان رها شده اند نگران است و آماده است هرکاری که از دستش بر می‌آید، انجام دهد.

مریم غنی هنرمند و فیلمساز ۴۲ ساله که در آپارتمانی لوکس در منطقه بروکلین نیویورک زندگی می‌کند در ادامه پیام اینستاگرامی خود فهرستی منتشر کرده و از فعالان دعوت کرده به مردم افغانستان کمک کنند.

پیشتر اعلام شد با تسلط طالبان بر کابل، پایتخت افغانستان، اشرف غنی، رئیس جمهور ۷۲ ساله افغانستان با مقادیر زیادی پول از کشورش فرار کرده است. سفارت روسیه در کابل اعلام کرد غنی با چهار خودرو پر از پول از افغانستان فرار کرده و بقیه آنچه نتوانسته با خود ببرد را در فرودگاه رها کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *