کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ ویزایی در فرودگاه بغداد یا نجف صادر نمی‌شود

27 مرداد 1400 ساعت 19:17

باتوجه ایام محرم و سفر زوار به عتبات عالیات برخی از آژانس‌های مسافرتی با وعده تهیه ویزا برای مسافر در فرودگاه بغداد یا نجف به آن‌ها بلیت هواپیما می‌فروشند و چون ویزایی درکار نیست متاسفانه مسافران در فرودگاه سرگردان و نهایتا به کشور بازگردانده می شوند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از میزان، محمد حسن ذیبخش در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام محرم و سفر زوار به عتبات عالیات گفت: باتوجه به این ایام و سفر زوار به عتبات عالیات برخی از آژانس‌های مسافرتی با وعده تهیه ویزا برای مسافر در فرودگاه بغداد یا نجف به آن‌ها بلیت هواپیما می‌فروشند.

وی افزود: با توجه به اینکه ویزایی درکار نیست متاسفانه مسافران بعد از رسیدن به فرودگاه بغداد یا نجف سرگردان می‌شوند و نهایتا مسافران با شرایط دشواری به کشور بازمی گردانند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به برخورد جدی با چنین آژانس‌های مسافرتی گفت: لازم است مسافر حتما ویزای خود را در داخل کشور دریافت کند و بعد از اطمینان از صحت ویزا اقدام به سفر کند.

ذیبخش گفت:باتوجه به روند افزایشی صدور ویزای تقلبی لازم است ویزا از مراکز مرتبط دریافت شود و استعلامات لازم از مراجع مربوطه گرفته شود تا در فرودگاه مقصد با مشکل ویزای تقلبی یا عدم صدور ویزا مواجه نشوند.

وی تاکید کرد: استثنایی وجود دارد که شرکت العراقیه در ایران بلیت را می‌فروشد و در فرودگاه بغداد یا نجف ویزای یک هفته‌ای مسافران را صادر می‌کند، اما در مورد شرکت‌های دیگر هیچ ویزایی در کشور عراق صادر نمی‌شود.


کد مطلب: 773360

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/773360/هیچ-ویزایی-فرودگاه-بغداد-یا-نجف-صادر-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com