جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

وضعیت اسفبار مخازن زباله در شهر تهران

يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 773023
عضو شورای شهر تهران نسبت به وضعیت زباله در شهر تهران انتقاد کرد.
وضعیت اسفبار مخازن زباله در شهر تهران
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سید جعفر تشکری هاشمی در جریان جلسه شورای  شهر تهران نسبت به رفت‌وروب در شهر تهران انتقاد کرد و گفت: موضوع مخازن زباله وضعیت نامناسبی دارد که این مسئله مربوط به شهرداری و شهرداران مراکز باید نسبت به این موضوع حساسیت داشته باشند و بازدیدهای روزانه را انجام دهند.

وی همچنین به مسئله زباله‌گردی در مناطق اشاره کرد و افزود: متأسفانه طرح ساماندهی در این بخش نداریم و هر روز شاهد تصاویر زباله‌گردی در مخازن هستیم و باید به این موارد رسیدگی شود.

تشکری همچنین به مسئله تفکیک زباله اشاره کرد و گفت: سال‌ها این موضوع مطرح بوده اما اتفاقی در این مسئله نیفتاده است.

به گزارش تسنیم؛ علوی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز نسبت به پل‌های مکانیزه و رهاسازی آنها در سطح شهر تهران انتقاد کرد و گفت: در حال حاضر اختلافی بین سازمان زیباسازی و حمل و نقل وجود دارد و متأسفانه تعدادی از این پل‌ها بلااستفاده در شهر رها شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه تعمیر این پل‌ها نیاز به هزینه و اعتبار دارد و با توجه به اینکه معاونت حمل و نقل بودجه‌ای را در دست ندارد لذا باید این موارد از طریق سازمان زیباسازی تأمین شود.
برچسب ها: زباله تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *