جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

۴ رقابت بزرگ میان بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان

شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 772836
فوتبال ورزشی تیمی است، اما گاهی اوقات رقابت تیم‌ها تحت تاثیر تقابل فردی بازیکنان با یکدیگر قرار می‌گیرد.
۴ رقابت بزرگ میان بازیکنان حال حاضر فوتبال
به گزارش جهان نيوز، فوتبال یک ورزش تیمی است، اما رقابت‌های فردی در این رشته گاهی از رقابت تیم‌ها هم جذاب‌تر می‌شود.

نمی‌توان انکار کرد که در پایان ۹۰ دقیقه تمام اعضای یک تیم به اتفاق برنده یا بازنده می‌شوند، اما یک شوت از راه دور دیدنی، دریبل زیبا، واکنش دیدنی و گل سرنوشت ساز می‌تواند نام بازیکن را بیشتر از هر چیزی مطرح کند.  

رقابت بازیکنان با یکدیگر بخش مهمی از فوتبال است. این به حساسیت‌های قبل از یک بازی خاص می‌افزاید. ال کلاسیکو در دهه گذشته همراه با رقابت شانه به شانه مسی و رونالدو به ذهن می‌رسد. 

۱- کریستیانو رونالدو - لیونل مسی
رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جذاب‌ترین رقابت میان ۲ بازیکن در تاریخ فوتبال بوده است. بحث درباره اینکه ستاره آرژانتینی بهتر است یا اعجوبه پرتغالی هنوز هم ادامه دارد و هر ۲ بازیکن در سومین دهه زندگی خود همچنان به درخشش در مستطیل سبز ادامه می‌دهند.  

با توجه به جدایی مسی از بارسلونا، هیچ نشانه‌ای از توقف این بحث در آینده وجود ندارد. با این حال بسیار بعید است که در آینده نزدیک شاهد چنین رقابت شدیدی در دنیای فوتبال باشیم. 


۲- ارلینگ هالند - کیلیان امباپه
رقابت بزرگ بعدی در فوتبال میان هالند و امباپه است. این ۲ فوق ستاره جوان خود را به عنوان آینده این ورزش ثابت کرده اند و نمی‌توان انکار کرد که ارلینگ براوت هالند و کیلیان امباپه برترین مهاجمان حال حاضر دنیا هستند.  

هالند بهترین مهاجم جوان جهان و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است. این بازیکن ۲۱ ساله در بورسیا دورتموند به راحتی گل می‌زند و بعید به نظر می‌رسد که او برای مدت طولانی در جمع زنبور‌ها بماند. البته تاکنون چندین باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب او ناامید شده‌اند.

در طرف دیگر امباپه یکی از بهترین بازیکنان جهان است. این بازیکن ۲۲ ساله با وجود سن کم موفقیت‌های زیادی را کسب کرده است. ستاره فرانسوی در یورو ۲۰۲۰ توفیقی نداشت، اما تعجبی ندارد که رئال مادرید همچنان خواهان به خدمت گرفتن او باشد.


۳- کوین دی بروین - برونو فرناندز 
کوین دی بروین و برونو فرناندز بهترین هافبک‌های حال حاضر لیگ برتر هستند و چیزی که این رقابت را جذاب‌تر می‌کند این واقعیت است که این ۲ بازیکن در باشگاه‌های رقیب یکدیگر بازی می‌کنند.  

تاثیر مثبت فرناندز در منچستر یونایتد محسوس است. ملی پوش پرتغالی یکی از بازیکنان محبوب نزد هواداران تیمش است. این بازیکن با توانایی‌های بالایی که دارد می‌تواند سرنوشت یک بازی را به تنهایی تغییر دهد.  

کوین دی بروین  هم یکی از بهترین هافبک‌های جهان است. این نابغه خلاق از سال ۲۰۱۵ که وارد لیگ برتر انگلیس شده، یکی از بهترین بازیکنان این رقابت‌ها و گاهی هم بهترین بازیکن بوده است. دی بروین که به عنوان هافبک کامل شناخته می‌شود تا همین جا هم نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر ثبت کرده است.  


۴- محمد صلاح - سادیو مانه
محمد صلاح و سادیو مانه با یکدیگر رابطه خوبی دارند و تحت هدایت یورگن کلوپ در موفقیت‌های لیورپول نقش مهمی داشته‌اند.

رقابت این ۲ بازیکن دوستانه است. صلاح و مانه ۲ تن از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های آفریقا و ۲ نفر از بهترین بازیکنان فوتبال جهان در سال‌های گذشته بوده اند که لیورپول با کمک آن‌ها موفق شد نخستین قهرمانی خود در لیگ برتر را تجربه کند و پس از سال‌ها بار دیگر جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد. در سال ۲۰۱۹ صلاح و مانه به همراه امریک اوبامیانگ، بازیکن آرسنال ۲۲ گل در لیگ برتر به ثمر رساندند و به طور مشترک کفش طلای این مسابقات را از آن خود کردند.  

مانه و صلاح بیشتر از هر بازیکن دیگری در موفقیت‌های تیم خود نقش داشته اند. این ۲ بازیکن در کنار روبرتو فیرمینو برزیلی، یکی از ترسناک‌ترین مثلث‌های هجومی فوتبال جهان را تشکیل می‌دهند.

مرجع : باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *