کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سید حسن نصرالله:

برخی به دنبال ایجاد بحران در لبنان هستند

مهر , 21 مرداد 1400 ساعت 15:57

سید حسن نصرالله با بیان اینکه برخی برای ایجاد بحران در لبنان تلاش می کنند، گفت: حامیان مقاومت بیدار باشند و به جنگ روانی توجه کنند.


گروه بین الملل جهان نیوز: «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم سومین شب ماه محرم ضمن هشدار درباره جنگ روانی، گفت: عده‌ای برای بحران در لبنان زمینه‌چینی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، دبیرکل حزب الله لبنان با تأکید بر اهمیت صداقت، تأکید کرد: نباید بی دلیل به کسی اتهام بزنیم و به او ناسزا بگوییم. هجمه و انتقاد با یکدیگر تفاوت دارند. باید تفاوت میان این دو تعبیر درک شود.

سید حسن نصرالله ادامه داد: اصحاب رسانه باید صداقت در نقل قول را رعایت کنند. نباید جنگ روانی و رسانه‌ای را دست کم گرفت. لذا از همه مسئولان حزب الله می‌خواهم که اگر اتفاقی رخ داد حتماً درباره آن به افکار عمومی توضیح بدهند.

وی با تأکید بر لزوم توجه به جنگ روانی، گفت: به هر حال ما با اهانت به افراد کاملاً مخالف هستیم. اکنون مرحله حساسی را پشت سر می‌گذاریم. ما در نبردی سخت قرار داریم. حامیان مقاومت باید بیدار باشند و به مسئولیت خود عمل کنند. هر کسی که نظرش را بیان می‌کند نباید مورد توهین و ناسزاگویی قرار گیرد.


کد مطلب: 772704

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/772704/برخی-دنبال-ایجاد-بحران-لبنان-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com