پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

تعارف راموس به لیونل مسی

پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 772669
کاپیتان سابق رئال مادرید، منزل خود را به دشمن قدیمی و یار جدیدش در پاری‌سن‌ژرمن تعارف زد.
تعارف راموس به لیونل مسی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، ورود لیونل مسی به پاری‌سن‌ژرمن با خودش موجی از شایعات و حرف و حدیث‌های جدی و شوخی را به همراه داشته است.

پس از آنکه در فضای مجازی شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه امانول ماکرون رئیس جمهور فرانسه به لیونل مسی گفته است تا زمان مستقر شدن در منزل شخصی‌اش می‌تواند در خانه او سکونت داشته باشد، حالا مشابه چنین خبری از سوی یک فرد غیرمنتظره دیگر شکل گرفته است: سرخیو راموس.

راموس که تا یک فصل پیش جزو دشمنان سرسخت مسی در ال‌کلاسیکوها به شمار می‌رفت و چند باری هم با او درگیر شده بود، حالا کاملاً تغییر رویه داده و باید مسی را به‌عنوان یک هم‌تیمی بپذیرد. با اینکه طی یکی دو روز اخیر شوخی‌های زیادی درباره رابطه احتمالی مسی و راموس در رختکن پاری‌سن‌ژرمن شکل گرفت (اغلب آنها درباره روی خوش نشان ندادن دو بازیکن به یکدیگر، حداقل در اولین رویارویی‌شان بوده‌اند) سرخیو راموس قدم اول را برای صلح و بهبود روابط با مسی برداشت.

به گزارش نشریه آ اس اسپانیا، راموس در تماسی که با لیونل مسی داشته به او گفته است در صورتی که خودش و خانواده‌اش با سکونت در هتل راحت نیستند می‌توانند تا زمان پیدا کردن محل سکونت دائمی‌شان، در کنار خانواده مدافع سابق رئال مادرید زندگی کنند.

در همین حال یکی از منابع نزدیک به سرخیو راموس گفت: سرخیو برای لئو احترام و ارزش فراوانی قائل است و واقعاً او را تحسین می‌کند. قبلاً شرایط فرق می‌کرد. الان آنها از پیراهن یک تیم دفاع می‌کنند و با هم متحد هستند.

راموس نیز مانند مسی تابستان امسال به دوران حضورش در لالیگا پایان داد و با خودداری رئال مادرید از تمدید قراردادش راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *