پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶
سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران:

عده‌ای برای انتخاب زاکانی جیغ بنفش می کشند/ تاکنون چند پزشک و دندانپزشک شهردار شده‌اند/ اصلاح مصوبه وزارت کشور برای مدرک شهردار دارای سابقه است

پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 772633
اصلا مشکلی برای آقای زاکانی وجود ندارد. مقداری فضا سازی انجام شده است و برخی ها جیغ بنفش می کشند.
عده‌ای برای انتخاب زاکانی جیغ بنفش می کشند/ تاکنون چند پزشک و دندانپزشک شهردار شده‌اند/ اصلاح مصوبه وزارت کشور برای مدرک شهردار دارای سابقه است
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری، عضو شورای ششم در گتگو با خبرگزاری برنا با اشاره به اینکه استعفای زاکانی، شهردار منتخب به مجلس رفته و باید طبق روال قانونی پیش رود، گفت: انشالله زودتر از سه ماه روال کار به سرانجام می رسد و آقای زاکانی به عنوان شهردار فعالیت می کند.
 
او با اشاره به حواشی سازمان بازرسی افزود: سازمان بازرسی کل کشور توصیه عمومی کرده است تا دستورالعمل ها و آیین نامه های موجود در فرآیند انتخاب شهردار رعایت شود که ما هم انجام آن را دادیم.

عضو شورای شهر تهران در خصوص حواشی مدرک تحصیلی شهردار منتخب تصریح کرد: اشتباه نکنید، بحث تغییر قانون نیست اتفاقا مصوبه نشان می دهد که نیاز به اصلاح قانون وجود ندارد. وزیر کشور وقت به معاون خود گفته است که بر اساس نیاز شهرها می توانید رشته هایی را اضافه کنید و سه مورد هم تا این لحظه اصلاح شده است. مثلا شهرداری در رشته آمار تحصیل کرده و روال ما را پیگیری کرده که با استدلال های لازم توانسته تصدی شهرداری را برعهده بگیرد. فردی در علوم کامپیوتر تحصیل کرده و برای تصدی او این مصوبه اصلاح شده و اصلا این کار سابقه دارد.

او ادامه داد: وزیر کشور حتی به معاون عمرانی گفته که می تواند با نیاز شهرها این امر را اصلاح کند و نیازی به تائید دولت، مجلس و... نیست. همین الان چند پزشک و دندانپزشک شهردار شده اند. آقای طلوعی دندانپزشک است. چگونه شهردار شدند؟ با همین قانون بوده است.
 
سروری تصریح کرد: اصلا مشکلی برای آقای زاکانی وجود ندارد. مقداری فضا سازی انجام شده است و برخی ها جیغ بنفش می کشند.

او در پایان اضافه کرد: البته تشخیص می دادیم که اگر آقای زاکانی بیاید بزخی ها جیغ های بنفش بکشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


برای تاریخ
Iran, Islamic Republic of
شماها بودید ادعای شفافیت و فسادستیزی و مقابله با قانون گریزی داشتید؟.
Iran, Islamic Republic of
.......
رضا
Iran, Islamic Republic of
........
Iran, Islamic Republic of
انتظار از شورای انقلابی عمل به مور قانون است نه اینکه بعدش قانون تغییر دهند
Iran, Islamic Republic of
.توجیه مناسبی نیست
.
United Arab Emirates
....