شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
شیخ نعیم قاسم:

صهیونیست‌ها دریافتند که حزب‌الله از آمادگی کامل برخوردار است

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 772557
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به حمله راکتی اخیر این گروه مقاومتی به مواضع رژیم صهیونیستی، گفت: صهیونیست‌ها پس از این حمله متوجه شدند که حزب‌الله در آمادگی کامل به سر می‌برد.
اسرائیل فهمید حزب الله کاملا آماده است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، «شیخ نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان سخنانی را در خصوص حمله راکتی اخیر این گروه مقاومتی به مواضع رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، معاون دبیرکل حزب الله لبنان تأکید کرد: حزب الله به دنبال جنگ نیست اما اگر دشمن صهیونیستی به لبنان تجاوز کند حزب الله پاسخ آن را خواهد داد و این همان چیزی است که طی روزهای اخیر اتفاق افتاد.

معاون دبیر کل حزب‌الله افزود: رژیم صهیونیستی حاکمیت لبنان را نقض می‌کند و اگر پاسخ آن را ندهیم به تجاوزات خود ادامه خواهد داد. شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: طی روزهای اخیر رژیم صهیونیستی به لبنان تجاوز کرد و ما نیز پاسخ آن را دادیم.

وی در ادامه گفت: اگر پاسخ نمی‌دادیم دشمن باز هم تجاوزات بیشتری انجام می‌داد تا ببیند که آیا ما با حملات مقابله می‌کنیم یا نه. دشمن صهیونیستی دریافت که مقاومت با وجود همه دشواری‌هایی که در لبنان وجود دارد، برای مقابله با هرگونه تجاوز نظامی خارجی از آمادگی کامل برخوردار است.

حزب الله لبنان روز جمعه به حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به مرزهای جنوبی این کشور واکنش نشان داد. پس از شلیک ده‌ها موشک به سمت مواضع صهیونیست‌ها، حزب الله لبنان ضمن برعهده گرفتن این حملات اعلام کرد: در ساعت ۱۱:۱۵ روز جمعه با ده‌ها راکت، اراضی اطراف پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در مزارع شبعا هدف قرار گرفته است.

در همین ارتباط، حزب الله لبنان تصریح کرد: یگان‌های شهیدان علی کامل محسن و محمد قاسم طحان مناطق اطراف مواضع اشغالگران را در مزارع شبعا هدف قرار دادند. در بیانیه حزب الله آمده است: این حمله با ده‌ها راکت از نوع ۱۲۲ میلی متری انجام شد. این حملات راکتی در واکنش به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به الجرمق و الشواکر لبنان رخ داده است. اقدام غافلگیرکننده حزب الله و حملات آن به مواضع رژیم صهیونیستی واکنش‌های متعددی به دنبال داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *