چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

ساعت مسی چقدر می‌ارزد؟

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب: 772533
ساعت لیونل مسی از برند Rolex است که مدل yacht master نام دارد و برخی دیگر از افراد مشهور حوزه فوتبال از جمله دیوید بکهام هم از این ساعت ها دارند. قیمت این ساعت به طور کلی 26 هزار دلار است
ساعت مسی چقدر می‌ارزد؟
به گزارش جهان نيوز، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی عصر سه شنبه راهی شهر پاریس فرانسه شد تا پروسه انتقال خود به باشگاه پاریسن‌ژرمن را تکمیل کرده و این انتقال رسمی شود.

اما ورود لیونل مسی به شهر پاریس حاشیه های مختلفی داشت؛ از تیشرت ویژه مسی گرفته تا حضور پرشور هواداران پاریسن ژرمن برای استقبال از لیونل مسی. اما نکته ای که کمتر به آن توجه شد، ساعت ویژه ای بود که فوق ستاره آرژانتینی آن را به دست چپ خود بسته بود.

این ساعت لیونل مسی از برند Rolex است که مدل yacht master نام دارد و برخی دیگر از افراد مشهور حوزه فوتبال از جمله دیوید بکهام هم از این ساعت ها دارند. قیمت این ساعت به طور کلی 26 هزار دلار است که البته انواع دیگری از همین ساعت هم وجود دارد که با توجه به قطعات کار رفته در آن، قیمت کمتری دارند.

در هر صورت سفر پر حاشیه لیونل مسی از بارسلونا به پاریس هم به پایان رسید و پروسه انتقال فوق ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن تکمیل شد و روز چهارشنبه ساعت 11 به وقت پاریس (13:30 به وقت ایران) کنفرانس مطبوعاتی لیونل مسی برگزار خواهد شد و باید دید که کنفرانس و صحبت های مسی چه حاشیه هایی را به همراه خواهد داشت.
مرجع : پایگاه خبری فوتبالی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *