جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

شوخی عجیب عروس هنگام تهیه عکس عروسی!

يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 772294
شوخی عجیب یک عروس اهل ترکیه هنگام تهیه عکس های عروسی به سوژه رسانه ها تبدیل شد.
شوخی عجیب عروس هنگام تهیه عکس عروسی!
به گزارش جهان نيوز، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند، مانند ویدئویی که شوخی عجیب یک عروس اهل ترکیه در روز عروسی اش را به تصویر می‌کشد.

این نوعروس در اقدامی عجیب در حالی که به همراه داماد مشغول تهیه عکس‌های عروسی خود بودند ناگهان او و عکاس را به داخل آب برکه پرتاب کرد. در ویدئویی که توسط یکی از اقوام عروس تهیه و منتشر شده است چگونگی این اقدام عروس جوان را نشان می‌دهد. در ابتدای ویدئو در حالی که عروس و داماد روی استیج ایستاده و عکاس با آن‌ها در مورد ژست‌های مختلف برای تهیه عکس صحبت می‌کند دیده می‌شوند.

لحظاتی بعد که ظاهرا عروس و داماد متوجه منظور عکاس نمی‌شوند او خود به روی استیج رفته تا به آن‌ها حالتی را مورد دلخواه او برای تهیه عکس است نشان دهد. در همین لحظه ناگهان عروس هم داماد و هم عکاس را به داخل برکه پرتاب می‌کند. در انتهای ویدئو در حالی که لباس عکاس و داماد خیس شده سعی می‌کنند تا از داخل آب خارج شوند.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام تبدیل به ویدئویی داغ شد و مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. انتشار این ویدئو با واکنش طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: «من پس از دیدن این ویدئو دیگر نمی‌توانم ازدواج کنم. ممنونم.» برخی از کاربران نیز با داماد ابراز همدردی کردند.
مرجع : باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: عروس عروسی ازدواج
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پریا
Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده دار بود
بیچاره داماد
Bulgaria
تیپ داماد بهم ریخت اگه داماد ظرفیت این شوخی نداشته باشه عروس خانم گند زد به زندگیشون