جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

تیلور: یزدانی قوی ترین مردی است که تا الان دیده‌ام

جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب: 772075
در ثانیه‌های پایانی با خودم گفتم شانسم را امتحان کنم.
تیلور: یزدانی قوی ترین مردی است که تا الان دیده‌ام
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دیوید تیلور بعد از پیروزی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم و کسب مدال طلا گفت: خوشحالم که در این مسابقه پیروز شدم چون مقابل قویترین مرد که تا به حال دیده ام، مبارزه کردم و پیروز شدم.

او ادامه داد: ۶ دقیقه کشتی سختی داشتم اما در ثانیه های آخر به خودم گفتم که باید شانسم را امتحان کنم.

تیلور همچنین در جمع خبرنگاران بیان کرد: من حریف قدری در فینال المپیک داشتم بنابراین ۴۰ ثانیه آخر به این نتیجه رسیدم که باید خودم را جمع و جور کنم و به آن چیزی که تمام عمر می خواستم برسم. ثانیه های آخر به خودم گفتم مرد باید یک تکانی به خودت بدهید و هرچه در توان داری را بگذاری.

او ادامه داد: تمام دنیا این مسابقات را تماشا می‌کند و خود این مسئله فشار مضاعفی را وارد می‌کند. ما دو سال تلاش کردیم که در بازی‌های المپیک باشیم و وقتی که اینجا هستیم باید هر چه در توان داریم را بگذاریم تا برنده باشیم. می دانستم که رقابت راحتی را نخواهم داشت. خیلی ها در کشورم فکر می‌کردند که من نمی‌توانم به مدال طلا برسم اما من به این نتیجه رسیدم که باید نتیجه سالها تلاشم را بگیرم که آن هم مدال طلا بود و در نهایت هم توانستم به آن برسم. 

تیلور در مورد حسن یزدانی نیز گفت:  ورزشکار خوبی است و شخصیت خوبی نیز دارد و خیلی به من انگیزه داده است و به نوعی مشوق من بوده است که به اینجا برسم. او باعث شد که به خودم بیایم که رقیب قدری دارم که باید در المپیک با او رقابت کنم. 

او در واکنش به ناراحتی حسن یزدانی تصریح کرد: من هم اگر جای او بودم قطعاً ناراحت بودم. این شاید از نظر کسانی که در بیرون هستند یک بازی باشد. اما از نظر ما دو نفر یک بازی ساده نیست بلکه از لحاظ روحی و جسمی تمام تلاشمان را می‌کنیم و تحت فشار هستیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم. شاید خیلی ها ندانند چقدر تحت فشاریم. مطمئنم خیلی زود خودش را جمع و جور می‌کند و امیدوارم که در یک مسابقه دیگر او را ببینم و با او کشتی بگیرم و همین مسئله به من انگیزه دوباره ای می دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
قویترین مرد البته به جز خودم!!!!