جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

چرا زاکانی بهترین گزینه برای شهرداری است؟

پنجشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 771934
در انتخاب شهردار نباید صرفا بر رزومه مدیریتی و اجرایی تمرکز کرد و ویژگی‌هایی مثل سابقه حضور در موقعیت‌های ملی، شناخت ظرفیت‌های حاکمیتی، توان کار با نهادها و سازمان‌های لشکری و کشوری و فهم دینی و سیاسی را هم در این انتخاب لحاظ کنیم..
به گزارش جهان نيوز، سید پویان حسین پور، فعال رسانه ای نوشت: شهرداری تهران، همان اندازه که پستی مدیریتی و اجرایی‌ست، یک مقام سیاسی با حوزه اثر ملی هم هست و چه به لحاظ وسعت کاری و بودجه‌ای و منابع انسانی و گستره مخاطبین و چه به لحاظ ارتباط ساختاری با نهادهای مختلف دولتی و حاکمیتی، تقریبا چیزی از یک وزارت‌خانه بزرگ و مهم کم ندارد..

قریب به ۸۵هزار نفر پرسنل و پیمانکار مستقیم و غیرمستقیم، صدها پُست مدیریتی و قریب به ده میلیون نفر جمعیت از یک سو و میزبانی ستاد تمام وزارتخانه‌ها، نهادهای ملی، ستادهای نیروهای مسلح، مسئولین کشوری و لشکری و... از سوی دیگر، اهمیت این شهرداری را بیشتر از همه شهرها نمایان می‌کند..

‏بنابر این، در انتخاب شهردار نباید صرفا بر رزومه مدیریتی و اجرایی تمرکز کرد و ویژگی‌هایی مثل سابقه حضور در موقعیت‌های ملی، شناخت ظرفیت‌های حاکمیتی، توان کار با نهادها و سازمان‌های لشکری و کشوری و فهم دینی و سیاسی را هم در این انتخاب لحاظ کنیم..

با این وصف، انتخاب دکتر علی‌رضا زاکانی به عنوان شهردار تهران، بهترین انتخاب در بین گزینه‌های موجود بود..
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مبارك تهرانيها باشد.
Iran, Islamic Republic of
...